Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (wraz z załadunkiem) i utylizacji zakaźnych odpadów medycznych Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.

Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6207501 , fax. 58 6201114
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6207501, fax. 58 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (wraz z załadunkiem) i utylizacji zakaźnych odpadów medycznych Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (wraz z załadunkiem) i utylizacji zakaźnych odpadów medycznych Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wywóz i utylizację zakaźnych odpadów medycznych o kodach: a) 180101 - narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 180103) w ilości około 80 kg rocznie; b) 180102* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 180103) w ilości około 1,5 tony rocznie; c) 180103* - inne odpady, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przenoszenia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 180180 i 180182, w ilości około 150 ton rocznie; d) 180108* - leki cytotoksyczne i cytostatyczne w ilości około 10 kg rocznie; e) 180109 - leki inne niż wymienione w 180108 w ilości około 20 kg rocznie. 2) Załadunek i transport odpadów o kodach 180102*, 180103* w ilości szacunkowej ok. 160 ton na rok, czyli ok. 13 ton na miesiąc, z częstotliwością odbioru: poniedziałek, środa, piątek (bez względu na święta i dni wolne od pracy) w godzinach 1800 - 2000 z punktu usytuowanego na terenie Szpitala. Transport i załadunek odpadów powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3) Załadunek i transport odpadów o pozostałych kodach odbywać się będzie wg zgłoszeń telefonicznych (czas odbioru do uzgodnienia). 4) Ustawienie na terenie Szpitala komory chłodniczej o wymiarze wewnętrznym ok. 32 m3 z agregatem chłodniczym zasilanym energią elektryczną, bez progu lub z podjazdem, posiadającej pomieszczenie izolujące przed wejściem do urządzenia, wydzielone boksy i miejsca w zależności od rodzaju magazynowanych odpadów medycznych oraz spełniającej inne wymogi zawarte w §5 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 roku w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010 nr 139 poz. 940). a) Komora chłodnicza powinna zostać ustawiona na terenie Szpitala nie później niż do 7 dni od daty zawarcia umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapłaci karę w wysokości 0,5 % wartości całkowitej umowy brutto za każdy dzień zwłoki i nie mniej niż 500 zł. b) Wszelkie naprawy związane z awariami agregatu chłodniczego i komory chłodniczej należą do wykonawcy - naprawy należy dokonać w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub faksem. W przeciwnym razie Zamawiający dokona naprawy na koszt Wykonawcy. Zapłata za usunięcie usterki nastąpi poprzez potrącenie kwoty z faktury za wywóz odpadów. 5) Dezynfekcja i mycie komory chłodniczej po każdym odbiorze odpadów medycznych środkami o szerokim zakresie działania na drobnoustroje zawierającymi chlor, w stężeniu przeznaczonym do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie, obejmującym swoim zakresem działanie na bakterie, prątki gruźlicy, wirusy i grzyby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905133009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpitalwincentego.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach