Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych w częściach: część I: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, część II: Dostawa i montaż biurek dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego;

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych w częściach: część I: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, część II: Dostawa i montaż biurek dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli biurowych w częściach: część I: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, część II: dostawa i montaż biurek dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego zwanych w dalszej części meblami. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39121100-7, 39292100-6, 39112000-0; 3. Szczegółowy opis mebli stanowią załączniki nr 2 do cz. I i II SIWZ. 4. Zamówienie dotyczy dostawy mebli fabrycznie nowych. 5. Wykonawca zapewni dostawę i montaż mebli w wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach, w budynkach: w części I: Sopot, ul. Armii Krajowej 101, w części II: Sopot, ul. Armii Krajowej 119121. 6. Wykonawca przy wycenie oferty winien wziąć pod uwagę poniższe obowiązki, okoliczności, koszty i ryzyka: a) wielkość zamówienia i różnorodność mebli; b) brak swobody przesuwania terminów realizacji podanych przez Zamawiającego w SIWZ. Wyjątek stanowią uzasadnione przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, zgodnie z rozdziałem XVI niniejszej SIWZ; c) koszty transportu, rozładunku i montażu w pomieszczeniach; d) po zakończeniu montażu mebli pozostawienie pomieszczeń w należytym porządku; 7. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Zamawiający dopuszcza dostawę częściową. Płatność za dostawy częściowe będzie realizowana sukcesywnie po pozytywnym odbiorze ilościowym i jakościowym, podpisaniu protokołu odbioru częściowej dostawy i doręczeniu prawidłowo wypełnionej faktury. 9. Gwarancja na meble: nie krótsza niż 12 miesiący.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach