Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2013-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych w częściach: część I: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, część II: Dostawa i montaż biurek dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego; - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli biurowych w częściach: część I: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, część II: dostawa i montaż biurek dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego zwanych w dalszej części meblami. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39121100-7, 39292100-6, 39112000-0; 3. Szczegółowy opis mebli stanowią załączniki nr 2 do cz. I i II SIWZ. 4. Zamówienie dotyczy dostawy mebli fabrycznie nowych. 5. Wykonawca zapewni dostawę i montaż mebli w wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach, w budynkach: w części I: Sopot, ul. Armii Krajowej 101, w części II: Sopot, ul. Armii Krajowej 119121. 6. Wykonawca przy wycenie oferty winien wziąć pod uwagę poniższe obowiązki, okoliczności, koszty i ryzyka: a) wielkość zamówienia i różnorodność mebli; b) brak swobody przesuwania terminów realizacji podanych przez Zamawiającego w SIWZ. Wyjątek stanowią uzasadnione przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, zgodnie z rozdziałem XVI niniejszej SIWZ; c) koszty transportu, rozładunku i montażu w pomieszczeniach; d) po zakończeniu montażu mebli pozostawienie pomieszczeń w należytym porządku; 7. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Zamawiający dopuszcza dostawę częściową. Płatność za dostawy częściowe będzie realizowana sukcesywnie po pozytywnym odbiorze ilościowym i jakościowym, podpisaniu protokołu odbioru częściowej dostawy i doręczeniu prawidłowo wypełnionej faktury. 9. Gwarancja na meble: nie krótsza niż 12 miesiący. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych, mebli komputerowych
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa mebli dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2013-10-24 - Dostawa wyposażenia i urządzeń w ramach projektu pt.: Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku, będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2013-03-27 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2012-09-12