Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa UPS-a Pyramid PLUS PPS380 80 kVA w Inspektoracie Praga Północ ul. 11-go Listopada 15 A oraz UPS-a Galaxy PW 40 kVA w Inspektoracie Wołomin ul. Reja 20

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 890 49 10 , fax. 22 890 49 13
  • Data zamieszczenia: 2010-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
    ul. Podskarbińska 25 25
    03-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 890 49 10, fax. 22 890 49 13
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa UPS-a Pyramid PLUS PPS380 80 kVA w Inspektoracie Praga Północ ul. 11-go Listopada 15 A oraz UPS-a Galaxy PW 40 kVA w Inspektoracie Wołomin ul. Reja 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompletna obsługa serwisowa UPS-ów: -Zadanie A: Pyramid PLUS PPS380 o mocy 80 kVA w Inspektoracie Praga Północ ul. 11-go Listopada 15 A -Zadanie B: Galaxy PW o mocy 40 kVA w Inspektoracie Wołomin ul. Reja 20. 2. Konserwacja dokonywana będzie raz w roku (bez wezwania Zamawiającego), w maju. 3. Zakres konserwacji obejmuje: a) sprawdzenie warunków pracy zasilaczy i elektronicznego sprzętu współpracującego (połączenia logiczne zasilacza z systemem komputerowym) b) sprawdzenie wewnętrznych i zewnętrznych połączeń elektrycznych zasilacza c) badanie stanu baterii zgodnie z zaleceniami dla danego typu akumulatorów, sprawdzenie połączeń, czyszczenie styków, wykonanie pomiarów stanów baterii d) sprawdzenie poprawności pracy wentylatorów, czyszczenie tras wentylacyjnych zasilacza e) ocena stanu technicznego zasilacza f) wykonanie pomiarów obciążeń linii przy maksymalnej liczbie włączonych urządzeń ( w godz. 9:00-14:00) g) sporządzanie protokołu wykonania czynności konserwacyjnych wraz z raportem o stanie zasilacza, baterii oraz obciążenia linii z dołączonymi wynikami testów h) czyszczenie obudowy zewnętrznej 4. Termin wykonania prac konserwacyjnych Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. 5. W przypadku zgłoszenia awarii czas od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego do przybycia serwisu na miejsce awarii nie może przekroczyć 8 godzin. 6. Czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 2 dni roboczych licząc od momentu pisemnego zgłoszenia naprawy ( powiadomienie w godz. od 7:30 do 15:00 w dni robocze). Powiadomienie, które wpłynęło do Wykonawcy po godz. 15:00, traktowane jest jako złożone następnego dnia roboczego o godz. 7:30. 7. Naprawa urządzeń będzie każdorazowo zlecana na piśmie przez Zamawiającego po uprzednim pisemnym uzgodnieniu kosztu naprawy. Wykonawca przystępuje do naprawy po zaakceptowaniu kosztów przez Zamawiającego. 8. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych od producenta lub importera termin zakończenia naprawy może zostać przedłużony o okres trwania procedury zakupu. W takim przypadku Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na przedłużenie terminu naprawy, jednak nie dłużej niż do 30 dni kalendarzowych . 8.1 W przypadku niewykonania naprawy w terminie umownym Wykonawca od trzeciego dnia od momentu zgłoszenia naprawy podstawi nieodpłatnie, do czasu usunięcia awarii własny równoważny i sprawny sprzęt ( o co najmniej takich samych parametrach użytkowych jak sprzęt naprawiany). 9. Miejscem dokonania naprawy jest lokalizacja sprzętu Zamawiającego. W szczególnych przypadkach ( za zgodą Zamawiającego) dopuszcza się przeprowadzenie naprawy sprzętu poza miejscem lokalizacji, o ile Wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o którym mowa w pkt 8.1 10. Każda naprawa oraz konserwacja zostanie potwierdzona protokołem naprawy lub protokołem konserwacji sporządzonym w obecności przedstawicieli obu stron umowy. 11. Użyte do naprawy części i podzespoły nie mogą być klasy niższej niż wymontowane. 12. Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowej dostawy i wymiany akumulatorów: -Zadanie A: w ilości 60 sztuk do UPS-a Pyramid PLUS PPS380 o mocy 80 kVA -Zadanie B: w ilości 32 sztuk do UPS-a Galaxy PW o mocy 40 kVA w ciągu 14 dni od pisemnego zlecenia Zamawiającego. Przewidywany termin wymiany to -Zadanie A: drugie półrocze 2013 r. - Zadanie B: styczeń 2014 r. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego terminu. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji zużytych akumulatorów. Akumulatory muszą spełniać następujące wymogi (według klasyfikacji EUROBAT) a) czas autonomii-15 min b)żywotność - 5 lat c) typ- ołowiowy-bezobsługowy 13. Regulacja napięcia ładowania skompensowana w zależności od temperatury pracy, oraz kontrola prawidłowości działania UPS-a zostanie potwierdzona Protokołem odbioru, sporządzonym w obecności wyznaczonych pracowników obu stron; do protokołu zostanie dołączona karta gwarancyjna na akumulatory. 14. Wykonawca udzieli gwarancji na naprawę sprzętu: a) na usługę naprawy sprzętu (robocizna)- min. 12 mies. b) na użyte do naprawy części (podzespoły)- min. 12 mies lub gwarancja producenta lub importera.. 15. Wykonawca udzieli gwarancji na akumulatory - min.24 mies. 16. W czasie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca lokalizacji sprzętu w ramach Oddziału i Inspektoratów bez zgody Wykonawcy. Tak więc przy szacowaniu ceny 1 roboczogodziny i ceny jednorazowej konserwacji należy uwzględnić konieczność ewentualnego dojazdu do wymienionych poniżej lokalizacji: Warszawa ul. Podskarbińska 25, Warszawa ul. 11-go Listopada 15 a, Legionowo ul. Słowackiego 20, Legionowo ul. Piłsudskiego 43 b, Wołomin ul. Reja 20, Wołomin ul. Mieszka I nr 9, Otwock ul. Poniatowskiego 17, Nowy Dwór Mazowiecki ul Modlińska 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach