Przetargi.pl
Konserwacja, przegląd i naprawa urządzeń zasilania gwarantowanego dla systemów teleinformatycznych w garnizonie mazowieckim

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, przegląd i naprawa urządzeń zasilania gwarantowanego dla systemów teleinformatycznych w garnizonie mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja, przegląd i naprawa urządzeń zasilania gwarantowanego dla systemów teleinformatycznych typu SDG2400, SUD840, SUW200, SUW300, WSZ11,WSZ07, SPH80, UPS 15kVA Emerson Liebert NX 400V, Zespół Prądotwórczy Perkins 1300 SZR. Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja, przegląd i naprawa urządzeń zasilania gwarantowanego dla systemów teleinformatycznych typu FLATPACK 1500 Minimalny okres gwarancji na naprawione elementy systemu teleinformatycznego wynosi 6 miesięcy. Zastosowana klauzula społeczna zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt. 4. W celu zapewnienia wysokiego standardu świadczonych usług Zamawiający preferuje wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Pozwala to uznać, że usługi będą wykonywane przez osoby odpowiednio przeszkolone, o wyższych kompetencjach i doświadczeniu wynikającym ze stabilnej formy zatrudnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na naprawione elementy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach