Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej, polegających na prowadzeniu rachunku bieżącego Zamawiającego wraz z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w złotych polskich w wysokości do limitu 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).

SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6207501 , fax. 058 6201114
  • Data zamieszczenia: 2011-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6207501, fax. 058 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalgdynia.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej, polegających na prowadzeniu rachunku bieżącego Zamawiającego wraz z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w złotych polskich w wysokości do limitu 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej, polegających na prowadzeniu rachunku bieżącego Zamawiającego wraz z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w złotych polskich w wysokości do limitu 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 2.W skład przedmiotu zamówienia wchodzi pełna obsługa bankowa Zamawiającego polegająca w szczególności na: 1) otwarciu i prowadzeniu jednego rachunku bieżącego i do 15 rachunków pomocniczych/wydzielonych 2) otwarciu i prowadzeniu rachunku bankowego 3) wykonywaniu operacji gotówkowych 4) przyjmowaniu wpłat gotówkowych na własne rachunki 5) wypłacie gotówkowej z własnych rachunków 6) udostępnieniu usług bankowości elektronicznej poprzez Internet z wykorzystaniem bezpiecznej transmisji danych. W przypadku stosowania sprzętowych systemów zabezpieczeń Wykonawca dostarczy nieodpłatnie 4 komplety w/w zabezpieczeń (Home banking - instalacja i abonament dla 4 stanowisk ) 7) obsłudze systemów bankowości elektronicznej:- czas reakcji po zgłoszeniu problemu: call-center max 1 godzina od zgłoszenia problemu przez Zamawiającego; - czas usunięcia usterki max do godziny 12;00 następnego dnia roboczego; 8) w przypadku niemożliwości wykonania dyspozycji płatniczych za pośrednictwem systemów elektronicznych z powodu awarii systemu komputerowego lub telekomunikacyjnego po stronie banku, oplata za przelew na rachunek innych klientów złożony w formie papierowej równa będzie opłacie w wersji elektronicznej. 9) brak opłaty za podłączenie do systemu bankowości elektronicznej, instalację oprogramowania do elektronicznej obsługi bankowej, reinstalację nowej wersji systemu i szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi tego oprogramowania, 10) realizowaniu rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, 11) uznaniu i obciążeniu rachunków bankowych w dniu operacji bez dodatkowych opłat 12) możliwości elektronicznego sposobu odbioru wyciągów bankowych z rachunków bankowych z każdego systemu, w ustalonym i zatwierdzonym formacie, w tym udostępnienie możliwości drukowania u Zamawiającego wyciągów z rachunków poprzez system bankowości elektronicznej, wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnym rachunku bankowym - bez opłat, 13) identyfikacji wpłat masowych 14) automatycznym zakładaniu lokat jednodniowych dla środków gromadzonych na wszystkich rachunkach: overnight 15) wydawaniu na wniosek Zamawiającego książeczek czeków gotówkowych, 16) umożliwieniu obsługi przelewów zbiorczych ( możliwość importu danych z pliku ), 17) przeprowadzeniu szkolenia w zakresie obsługi systemu dla użytkowników, 18) dostarczeniu każdemu użytkownikowi szczegółowej dokumentacji użytkowej umożliwiającej korzystanie z usług w ramach elektronicznego systemu obsługi bankowej przez osoby wskazane przez Zamawiającego, 19) dokonywanie przelewów wewnątrz bankowych bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego, 20) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym 21) nie pobieranie opłat i prowizji bankowych od niewykorzystywanej kwoty kredytu 22) karty płatnicze z limitami dla wybranych pracowników - bez opłat. 23) System elektronicznej bankowości winien zapewnić co najmniej: dokonywanie operacji przelewów, wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnym rachunku bankowym, drukowanie wyciągów, 3. Wykonawca/bank/ zobowiąże się do objęcia systemem bankowości elektronicznej Zamawiającego w terminie 10 dni od daty podpisania umowy. System ma obejmować instalację urządzeń i oprogramowanie, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy urządzeń (konserwacja naprawa ). Zamawiający wymaga, aby bank oprócz dostarczania odpowiedniego oprogramowania i jego uruchomienia zapewnił również wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. 4. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczone na lokatach overnight oparte będzie na stawce WIBID O/N pomnożony przez współczynnik większy lub równy 0,80 5. Prowizja wyniesie max do 1% wartości udzielonego kredytu pobierana raz na rok. 6. Od kwoty wykorzystanego kredytu Bank będzie naliczał odsetki w stosunku rocznym, wg zmiennej stopy procentowej , ustalonej w oparciu o zmienną stawkę WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych ( WIBOR 1 M) powiększoną o stałą marżę Banku - marża banku max. do 2%. Odsetki od kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach rozpoczynających się w pierwszym dniu każdego miesiąca kalendarzowego, a kończących się w ostatnim dniu danego miesiąca kalendarzowego. Ustalenie stawki WIBOR dla depozytów miesięcznych będącej podstawą naliczenia odsetek następować będzie, w oparciu o stawkę publikowaną w serwisie Reutersa, z 20 dnia każdego okresu odsetkowego. Każdorazowo ustalona stopa procentowa będzie obowiązywała od 22 dnia okresu odsetkowego. Jeżeli 22 dzień okresu odsetkowego nie jest dniem roboczym, nowa stopa procentowa będzie obowiązywała od dnia roboczego bezpośrednio następującego po tym dniu. 7. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie zastaw rejestrowy na wierzytelności z tytułu udzielania świadczeń opieki zdrowotnej: 1) Leczenie Szpitalne - Umowa 11/000001/11 2) Ambulatoryjne Świadczenia Diagnostyczne Kosztochłonne Umowa - 11/000001/ASDK/10/11, 3) Rehabilitacja Umowa 11/000001/REH/10/11, 4) Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna - Umowa 11/000001/AOS/10/11 oraz kolejne umowy które Szpital posiada w stosunku do Narodowego Funduszu Zdrowia POW NFZ z siedzibą w Gdańsku, obowiązujące w czasie trwania umowy z Wykonawcą. 8. Zamawiający upoważnia Bank do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości opisanej w umowie sporządzonej zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania wyższych opłat i prowizji bankowych za wykonanie obsługi bankowej niż podane w ofercie. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalmiejski-gdynia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach