Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej, polegających na prowadzeniu rachunku bieżącego Zamawiającego wraz z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w złotych polskich w wysokości do limitu 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).

SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6207501 , fax. 058 6201114
  • Data zamieszczenia: 2011-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6207501, fax. 058 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalgdynia.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej, polegających na prowadzeniu rachunku bieżącego Zamawiającego wraz z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w złotych polskich w wysokości do limitu 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej, polegających na prowadzeniu rachunku bieżącego Zamawiającego wraz z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w złotych polskich w wysokości do limitu 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi pełna obsługa bankowa Zamawiającego polegająca w szczególności na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych w tym jednego rachunku bieżącego i do 25 rachunków pomocniczych /wydzielonych/ 2) wykonywaniu operacji gotówkowych: a) przyjmowaniu wpłat gotówkowych na własne rachunki b) dokonywaniu wypłat gotówkowych z własnych rachunków 3) udostępnieniu usług bankowości elektronicznej poprzez Internet z wykorzystaniem bezpiecznej transmisji danych. W przypadku stosowania sprzętowych systemów zabezpieczeń Wykonawca dostarczy nieodpłatnie 5 kompletów w/w zabezpieczeń (Home banking - instalacja i abonament dla 5 stanowisk) 4) obsłudze systemów bankowości elektronicznej: -czas reakcji po zgłoszeniu problemu: call-center max 1 godzina od zgłoszenia problemu przez Zamawiającego, -czas usunięcia usterki max do godziny 12:00 następnego dnia roboczego 5) w przypadku braku możliwości wykonania dyspozycji płatniczych za pośrednictwem systemów elektronicznych z powodu awarii systemu komputerowego lub telekomunikacyjnego po stronie banku, opłaty za przelewy na rachunki klientów złożone na podstawie dyspozycji w formie papierowej równe będą opłatom w wersji elektronicznej 6) braku opłat za podłączenie do systemu bankowości elektronicznej, instalację oprogramowania do elektronicznej obsługi bankowej, reinstalację nowej wersji systemu i szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania bankowego, 7) dostarczeniu każdemu użytkownikowi wskazanemu przez Zamawiającego szczegółowej dokumentacji użytkowej, umożliwiającej korzystanie z usług w ramach elektronicznego systemu obsługi bankowej, 8) realizowaniu rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, 9) uznaniu i obciążaniu rachunków bankowych w dniu operacji bez dodatkowych opłat 10) możliwości elektronicznego dokonywania operacji bankowych, minimum przelewów, 11) możliwości elektronicznego sposobu drukowania i odbioru wyciągów bankowych ze wszystkich rachunków z każdego systemu, w ustalonym i zatwierdzonym formacie, w tym udostępnieniu możliwości drukowania u Zamawiającego wyciągów z rachunków poprzez system bankowości elektronicznej, wgląd w stan i historię wszystkich operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych w całym okresie trwania umowy - bez opłat, 12) identyfikacji wpłat masowych, 13) możliwości obsługi przelewów zbiorczych (możliwość importu danych z pliku), 14) umożliwieniu automatycznego zakładania lokat /overnight/ dla środków gromadzonych na wszystkich rachunkach: bieżącym i pomocniczych 15) wydawaniu na wniosek Zamawiającego książeczek czeków gotówkowych, 16) dokonywaniu wszystkich przelewów wewnątrz bankowych bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego, 17) możliwości udzielenia kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w złotych polskich w wysokości do limitu 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), 18) braku opłat i prowizji bankowych od niewykorzystywanej kwoty kredytu, 19) bezpłatnym wydaniu i korzystaniu z kart płatniczych dla wybranych pracowników Zamawiającego. Zamawiający przewiduje wydanie 3 kart. 20) Zapewnieniu Zamawiającemu dostępu do punktu obsługi kasowej na terenie miasta Gdyni poprzez: posiadanie oddziału/filii na terenie miasta Gdyni z obsługą wpłat i wypłat gotówki, lub zapewnieniu Zamawiającemu możliwości wpłat i wypłat gotówkowych na terenie miasta Gdyni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach