Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-081 Lublin, ul. Stanisława Staszica 16
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5323935, 5325043, 5328330 , fax. 081 5329486
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
ul. Stanisława Staszica 16 16
20-081 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax. 081 5329486
REGON: 43102923400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa Systemu informatycznego (sprzęt komputerowy, drukarki, pamięć przenośna, kserokopiarka) oraz kserokopiarki- realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Priorytet XII. Bezpieczeństwo Zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia; Działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, realizowanego przez SPSK Nr 1 na podstawie umowy nr UDA-POIS.12.02.00-00-002/09-00. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa :1. Zadanie 1 - dostawa systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie i monitorowanie Projektem2. Zadanie 2 - dostawa kserokopiarki: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy - bez wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. NR 223/2007, poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171 poz. 1058.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 4 stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Dodano: 2016-07-13 - dostawa zestawów komputerowych oraz projektorów dla LODR w Końskowoli
Dodano: 2016-05-02 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie z podziałem na dwie części
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Dodano: 2016-03-17 - Dostawy sprzętu komputerowego. Sprawa znak: ZP.3520/48/15
Dodano: 2015-12-31 - Przetarg nieograniczony na dostawę komputerów dla Izby Skarbowej w Lublinie
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Dodano: 2015-11-10