Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i ksero dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/23-09/NA)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i ksero dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/23-09/NA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 591-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 2 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 782-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 3 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 804-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 4 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek nr 626-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 5 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek nr 570-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 6 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek nr 655-10-09 i 801-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 7 - dostawa projektorów multimedialnych dla jednostki nr 648-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 8 - dostawa i instalacja drukarki laserowej dla jednostki nr 657-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 9 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 641-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 10 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 659-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 11 - dostawa i instalacja komputera PC dla jednostki nr 647-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 12 - dostawa i instalacja komputera PC dla jednostki nr 695-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 13 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 575-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 14 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 638-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 15 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 574-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 16 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 677-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 17 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 676-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 18 - dostawa i instalacja drukarki dla jednostki nr 717-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 19 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 716-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 20 - dostawa i instalacja laptopa dla jednostki nr 718-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 21 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 661-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 22 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 698-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 23 - dostawa i instalacja komputera PC dla jednostki nr 658-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 24 - dostawa i instalacja notebooka dla jednostki nr 704-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 25 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek nr 680-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 26 - dostawa tablicy interaktywnej wraz z akcesoriami dla jednostek nr 660-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 27 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 756-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 28 - dostawa i instalacja drukarki dla jednostki nr 757-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 29 - dostawa aparatu fotograficznego dla jednostki nr 741-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 30 - dostawa lustrzanki cyfrowej dla jednostki nr 784-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 31 - dostawa zestawów i akcesoriów fotograficznych dla jednostki nr 688-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 32 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 687-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 33 - dostawa aparatu fotograficznego dla jednostki nr 779-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 34 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 785-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 35 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek nr 775-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 36 - dostawa skanera dla jednostki nr 738-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 37 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 672-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 38 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 768-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 39 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 598-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 40 - dostawa projektorów multimedialnych dla jednostki nr 764-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 41 - dostawa kamery dla jednostki nr 769-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 42 - dostawa i instalacja drukarki dla jednostki nr 842-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 43 - dostawa i instalacja laptopa dla jednostki nr 841-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 44 - dostawa i instalacja drukarki dla jednostki nr 846-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 45 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 817-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 46 - dostawa i instalacja laptopa dla jednostki nr 841-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 47 - dostawa i instalacja jednostki centralnej komputera dla jednostki nr 687-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 48 - dostawa i instalacja monitorów LCD dla jednostki nr 687-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 49 - dostawa i instalacja notebooków dla jednostki nr 687-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 50 - dostawa i instalacja notebooka dla jednostki nr 774-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 51 - dostawa i instalacja jednostki centralnej komputera i monitorów dla jednostki nr 763-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 52 - dostawa i instalacja serwera dla jednostki nr 845-10-09 UMCS w Lublinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punkcie 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -3-, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -3-. 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 6 punkt 1, 2, dla każdego partnera z osobna. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5) Opis oferowanego towaru złożony w postaci umożliwiającej porównanie go z wymaganiami SIWZ określonymi w Załączniku nr 1. W tym celu należy wypełnić kolumnę -Oferowane- w tabeli podanej w Załączniku 1. 6a. Podwykonawcy: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach