Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i szkoleniowych dla: wychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8414311 , fax. 59 841 0196
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Al. Sienkiewicza 20 20
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8414311, fax. 59 841 0196
    REGON: 77098307000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.slupsk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i szkoleniowych dla: wychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - warsztat Savoir vivre - dobre obyczaje otwierają drzwi 1.Grupa docelowa: Warsztat skierowany jest do 12 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15 - 25 lat. 2.Celem warsztatów jest: usamodzielnienie wychowanków rodzin zastępczych poprzez nauczenie teoretycznych zasad dobrego wychowania, nauka dobrych manier, nabycie umiejętności zachowania się przy stole, w teatrze i kinie, dobór odpowiedniego stroju na ważne okazje. 3.Zakres tematyczny: przyswojenie podstawowych zasad dobrego wychowania, nauka dobrych manier, nabycie umiejętności zachowania się przy stole, w teatrze i kinie, dobór odpowiednich strojów na ważne okazje, poprawne stosowanie zwrotów grzecznościowych do innych osób, prawidłowe witanie się z innymi osobami. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 12-osobowej, co najmniej 80 % czasu trwania warsztatów należy przeprowadzić za pomocą aktywnych metod pracy z grupą tj. scenki rodzajowe, ćwiczenia, itp. 4.Czas trwania warsztatu: 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godz. dydaktyczne). 5.Termin realizacji warsztatu: do 31 maja 2013 r. w ilości 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godz. dydaktyczne), zajęcia będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku (maksymalnie dwa spotkania w tygodniu) w godzinach od 16:00 do 18:30 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6.Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji warsztatu mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 7.Wykonawca zobowiązany jest do: a)przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, b)przeprowadzenia warsztatu savoir vivre w wymiarze 12 godzin dydaktycznych, z czego co najmniej 80 % warsztatów należy przeprowadzić za pomocą aktywnych metod pracy z grupą spełniających cele dydaktyczne i wpływających na uzyskanie ww. celów (nauczenie zasad dobrego wychowania). c)zapewnienia akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia ww. warsztatu, d)przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających kompetencje społeczne uczestników (z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części I) oraz sporządzenia analizy tych ankiet, e)oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, f)zapewnienie materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), g)przygotowanie konspektów zajęć, prowadzenie dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania materiałów szkoleniowych. Część II - Szkolenie specjalistyczne 1.Grupa docelowa: Warsztat skierowany jest do 16 rodziców zastępczych. 2.Cel: podniesienie kompetencji wychowawczych rodziców zastępczych. 3.Zakres tematyczny: bloki tematyczne dotyczące pracy z dzieckiem dotkniętym ADHD, dysleksją, FAS, jak rozpoznać uzależnienia i jak sobie z nimi radzić, jak pomóc dziecku wykorzystywanemu seksualnie, zastępowanie agresji u dzieci, bezpieczeństwo dzieci w czasie korzystania z Internetu. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 16-osobowej w łącznej w ilości 9 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 3 godziny dydaktyczne). 4.Czas trwania: 9 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 3 godz. dydaktyczne). 5.Termin realizacji części II - do 30 czerwca 2013 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku (maksymalnie dwa spotkania w tygodniu) w godzinach od 16:00 do 18:30 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin szkolenia ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6.Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). 7.Wykonawca zobowiązany jest do: a)przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, b)zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 16 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, c)zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, d)przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, e)przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części II, f)oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, g)przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. Część III - warsztat umiejętności interpersonalnych 1.Grupa docelowa: 8 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej. 2.Cel warsztatu: wzrost kompetencji życiowych i umiejętności społecznych poprzez: stworzenie warunków do usamodzielnienia się osób niepełnosprawnych, nauczenie asertywności, komunikacji interpersonalnej, jak radzić sobie ze stresem. 3.Zakres tematyczny: komunikacja interpersonalna, jak radzić sobie ze stresem w pracy i na co dzień, trening asertywności, krytyka tak - ale konstruktywna, granice asertywności, trening - mowa ciała i umysłu, komunikacja w zespole, udział w spotkaniach, kreatywne rozwiązywanie problemów. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 8-osobowej w łącznej w ilości 24 godzin dydaktycznych (6 spotkań po 4 godziny dydaktyczne), w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, gry, itp. 4.Czas trwania: 24 godziny dydaktyczne (6 spotkań po 4 godz. dydaktyczne). 5.Termin realizacji części III - do 31 maja 2013 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku (maksymalnie cztery spotkania w tygodniu) w godzinach od 14:00 17:15 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6.Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 7.Wykonawca zobowiązany jest do: a)przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, b)zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 8 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, c)zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, d)przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, e)przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających kompetencje społeczne uczestników w zakresie asertywności, komunikacji interpersonalnej itp. oraz sporządzenia analizy tych ankiet, f)oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, g)przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcpr.slupsk.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach