Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i indywidualnych konsultacji dla: wychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8414311 , fax. 59 841 0196
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Al. Sienkiewicza 20 20
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8414311, fax. 59 841 0196
    REGON: 77098307000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.slupsk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i indywidualnych konsultacji dla: wychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Trening zastępowania agresji 1.Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15 - 25 lat. 2.Celem warsztatu jest usamodzielnienie wychowanków rodzin zastępczych oraz wzrost kompetencji społecznych poprzez wsparcie w pokonywaniu trudności życiowych m.in. nauki radzenia sobie ze stresem i przeciwdziałanie przemocy. 3.Zakres tematyczny: sposoby radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałanie przemocy, prawidłowe funkcjonowanie społeczne w procesie usamodzielnienia. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 12- osobowej w łącznej w ilości 15 godzin dydaktycznych, w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, gry, itp. 4.Czas trwania: 15 godzin dydaktycznych (5 spotkań po 3 godz. dydaktyczne) przy czym zakłada się, że dwa spotkania odbędą się w maju, kolejne dwa w czerwcu, natomiast ostatnie spotkanie w sierpniu. 5.Termin realizacji części I - do 31 sierpnia 2013 r. zajęcia będą odbywały się w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 16:00 - 18:30 (w tym jedna przerwa 15 minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6.Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji warsztatu mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę (wykaz materiałów papierniczych i piśmienniczych musi zostać zaakceptowany przez zamawiającego). 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2)zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), 3)zapewnienia niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4)przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5)przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części I, 6)oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. 7)przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatu. Część II - Warsztat aktywizacji zawodowej 1.Grupa docelowa: 7 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej (15 - 64 lata) 2.Cel warsztatu: wzrost umiejętności poruszania się po rynku pracy, autoprezentacji, wzrost wiedzy z zakresu zasad komunikowania się z potencjalnym pracodawcą przed zatrudnieniem i w trakcie zatrudnienia, poznanie zasad sporządzania dokumentów aplikacyjnych, analiza rynku pracy pod kątem zatrudniania osób niepełnosprawnych. 3.Zakres tematyczny: aktywna postawa wobec życia, autoprezentacja, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, metody poszukiwania pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, jak przekonać do siebie pracodawcę, wzrost umiejętności poruszania się po rynku pracy, wzrost wiedzy z zakresu zasad komunikowania się z potencjalnym pracodawcą przed zatrudnieniem i w trakcie zatrudnienia, analiza rynku pracy pod kątem zatrudniania osób niepełnosprawnych. 4.Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 7-osobowej w łącznej w ilości 15 godzin dydaktycznych (5 spotkań po 3 godziny dydaktyczne), w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, itp. 5.Czas trwania: 15 godzin dydaktycznych (5 spotkań po 3 godz. dydaktyczne) przy czym zakłada się, że dwa spotkania odbędą się w maju, kolejne dwa w czerwcu oraz ostatnie dwa w w lipcu. 6.Termin realizacji części II - do 31 lipca 2013 r. spotkanie będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 14:30 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 7.Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 8.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2)zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 7 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3)zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4)przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5)przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części II, 6)zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 7)oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, 8)przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatu. Część III - Coaching 1.Grupa docelowa: 1 osoba niepełnosprawna w wieku aktywności zawodowej (15 - 64 lata), pracująca na stanowisku masażystki. 2.Cel: rozpoznanie potencjału zawodowego i możliwości rozwoju osoby niepełnosprawnej. Zwiększenie samooceny uczestnika projektu i motywacji. Wsparcie i pomoc w utrzymaniu zatrudnienia. 3.Zakres tematyczny: praca z osobą niepełnosprawną w celu podtrzymania zatrudnienia, wsparcia integracji z otoczeniem osób pracujących, pomoc w pokonywaniu trudności pracowniczych, ustalenie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. Zamówienie realizowane będzie dla jednej osoby w łącznej w ilości 5 godzin (5 spotkań po 1 godzinie zegarowej). 4.Czas trwania: 5 godzin (5 spotkań po 1 godz. zegarowej). 5.Termin realizacji części III - do 31 lipca 2013 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu. 6.Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestnika na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 7.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przeprowadzenia coachingu zgodnie z umową, 2)zapewnienia materiałów szkoleniowych dla uczestnika projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3)zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4)prowadzenia indywidualnych kart coachingu wypełnianych po każdym spotkaniu z uczestnikiem projektu, 5)oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem treningu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, 6)sporządzenie oceny efektywności coachingu dla uczestnika po zakończonym coachingu m.in. z zakresu zwiększenia przez niego zdolności samooceny. Część IV - Indywidualne konsultacje psychologiczne 1.Grupa docelowa: 8 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej (15 - 64 lata) 2.Cel: zdiagnozowanie indywidualnych problemów uczestników, praca nad ich słabościami, a także przygotowanie uczestników do samodzielnego poruszania się po rynku pracy, konsultacje również z najbliższym otoczeniem uczestników. 3.Czas trwania: 24 godziny zegarowe, tj. średnio 3 godziny na jedną osobę. 4.Termin realizacji części II -do 30 listopada 2013 r. Zamówienie realizowane będzie w formie indywidualnych porad psychologicznych w łącznej ilości 24 godzin. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach dostosowanych do uczestnika projektu. 5.Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 6.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przeprowadzenia indywidualnych porad psychologicznych w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy, 2)stawienia się w miejscu i terminie realizacji zajęć w określonym w umowie czasie, 3)przygotowania dokumentacji przebiegu konsultacji stanowiącej indywidualne karty konsultacji, 4)W ciągu 14 dni od zakończenia realizacji umowy, przedłożyć Zamawiającemu charakterystykę każdej osoby niepełnosprawnej, zawierającą opinię psychologiczną w zakresie kompetencji społecznych oraz wskazówki dalszej pomocy osobie niepełnosprawnej 5)oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcpr.slupsk.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach