Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 20
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8414311 , fax. 59 841 0196
- Data zamieszczenia: 2013-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Al. Sienkiewicza 20 20
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8414311, fax. 59 841 0196
REGON: 77098307000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.slupsk.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla: wychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Warsztat edukacyjny 1. Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15 - 25 lat. 2. Celem warsztatu jest wzrost kompetencji społecznych w wyniku zwiększenia poziomu wiedzy z zakresu związanego z przedmiotem zamówienia. 3. Zakres tematyczny: zdobycie przez uczestników wiedzy na temat zagrożenia jakie niosą choroby przenoszone drogą płciową, wirus HIV i choroba AIDS, na temat uzależnień od środków psychoaktywnych, na temat inicjacji seksualnej. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 12- osobowej w łącznej w ilości 9 godzin dydaktycznych, w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, gry, itp. 4. Czas trwania: 9 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 3 godz. dydaktyczne) zrealizowanych we wrześniu br. 5. Termin realizacji części I - do 30 września 2013 r. zajęcia będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 16:00 - 18:30 (w tym jedna przerwa 15 minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji warsztatu mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę (wykaz materiałów papierniczych i piśmienniczych musi zostać zaakceptowany przez zamawiającego). 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), 3) zapewnienia niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części I, 6) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. 7) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatu. Część II - Warsztat na temat pielęgnacji dziecka 1. Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 16 rodziców zastępczych i ich wychowanków 2. Cel warsztatu: wzrost kompetencji wychowawczych uczestników w celu zapewnienia wychowankom odpowiednich warunków w rodzinach zastępczych. 3. Zakres tematyczny: pielęgnacji skóry dziecka, kąpieli noworodka, zasady prawidłowego żywienia, alergie pokarmowe i żywienie mogące uczulać dzieci, sprawowania prawidłowej, bezpiecznej opieki i przekazywania dziecku wzorca zdrowego, higienicznego trybu życia. Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 9 godzin lekcyjnych, z czego min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, np.: ćwiczenia, scenki rodzajowe, dyskusja itp. Rodzice zastępczy będą mogli uczestniczyć w warsztatach wspólnie z wychowankami, jeśli będzie taka potrzeba (maks. 15 dzieci). 4. Czas trwania: 9 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 3 godz. dydaktyczne) przy czym zakłada się, że dwa spotkania odbędą się we wrześniu, a jedno w październiku. 5. Termin realizacji części II - do 31 października 2013 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 18:30 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 16 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części II, 6) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, 8) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatu. Część III - Warsztat budowania własnego wizerunki z elementami savoir vivre 1. Grupa docelowa: 8 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności lokalnej (15 - 64 lata) 2. Celem warsztatów jest: nauczenie teoretycznych zasad dobrego wychowania, nauka dobrych manier, nabycie umiejętności zachowania się przy stole, w teatrze i kinie, dobór odpowiedniego stroju na ważne okazje. 3. Zakres tematyczny: zwiększenie motywacji, samooceny, zagadnienia dotyczące zasad odpowiedniego ubioru, zasad higieny osobistej, zasad dobrego i etycznego zachowania w miejscach publicznych, tj. restauracji, hotelu, urzędzie itp. przyswojenie podstawowych zasad dobrego wychowania, nauka dobrych manier, nabycie umiejętności zachowania się przy stole. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 8-osobowej, co najmniej 80 % czasu trwania warsztatów należy przeprowadzić za pomocą aktywnych metod pracy z grupą tj. scenki rodzajowe, ćwiczenia, itp. 4. Czas trwania: 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godz. dydaktyczne), przy czym zakłada się, że dwa spotkania odbędą się w sierpniu, a dwa we wrześniu. 5. Termin realizacji warsztatu: do 30 wrzesień 2013 r. w ilości 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godz. dydaktyczne), zajęcia będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 17:30 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji warsztatu mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części II, 6) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, 8) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatu. Część IV - Warsztat usamodzielniający 1. Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat. 2. Cel warsztatu: warsztatów jest kształtowanie postaw samodzielności uczestników, wzrost umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji życiowych i inicjatyw, wzrost wiary w siebie i swoje możliwości, rozwianie obaw uczestników związanych z wejściem w dorosłe życie oraz wzmocnienie w uczestnikach wiary we własne możliwości, a także wyposażenie uczestników w wiedzę na temat różnych instytucji świadczących pomoc, np. w uzyskaniu zatrudnienia, mieszkania itp. 3. Zakres tematyczny: tworzenie planu usamodzielnienia, rodzaje świadczeń na rzecz osób usamodzielnianych, do jakich instytucji państwowych zgłaszać się o pomoc i jak się w nich poruszać, zmotywowanie do działania, podniesienie wiary w siebie i swoje umiejętności, jak pisać dokumenty do urzędu, np. wniosek o mieszkanie. Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 6 godzin lekcyjnych, z czego min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, np.: ćwiczenia, scenki rodzajowe, dyskusja itp. 4. Czas trwania: 6 godzin dydaktycznych (2 spotkania po 3 godz.) przy czym zakłada się, że jedno spotkanie odbędzie się we wrześniu, a jedno w październiku. 5. Termin realizacji części II - do 31 października 2013 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 18:30 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 12 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części IV, 6) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, 8) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcpr.slupsk.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Reintegracja społeczno - zawodowa w Centrum Integracji Społecznej - etap. I
Dodano: 2016-04-20 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie sesji indywidualnych z uczniami oraz warsztatów z poradnictwa w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej dla 100 uczniów w ramach projektu Młodzi zdolni realizowanego przez Powiat Starogardzki i 80 uczniów w ramach projektu Trzymaj poziom realizowanego przez Powiat Starogardzki
Dodano: 2014-11-28 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 9 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (Model_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-10-16 - ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE KOMPETENCJE MATEMATYCZNE POPRZEZ NAUKĘ GRY W SZACHY
Dodano: 2014-07-29 - ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE KOMPETENCJE MATEMATYCZNE POPRZEZ NAUKĘ GRY W SZACHY
Dodano: 2014-07-18 - Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie terapii systemowej rodzin oraz doradztwa zawodowego dla rodzin wielodzietnych z powiatu słupskiego - uczestników projektu pilotażowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.
Dodano: 2014-06-23 - Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla rodzin wielodzietnych z powiatu słupskiego - uczestników projektu pilotażowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.
Dodano: 2014-05-30 - Prowadzenie zajęć ogólnorozwojowych z technik szybkiego uczenia się w Szkołach Podstawowych Gminy Kartuzy
Dodano: 2014-03-25 - Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla wychowanków rodzin zastępczych oraz rodziców zastępczych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-02-24 - Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla wychowanków rodzin zastępczych oraz rodziców zastępczych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-12-16