Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla: wychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8414311 , fax. 59 841 0196
  • Data zamieszczenia: 2013-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Al. Sienkiewicza 20 20
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8414311, fax. 59 841 0196
    REGON: 77098307000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.slupsk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla: wychowanków rodzin zastępczych, rodziców zastępczych oraz osób niepełnosprawnych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy 1. Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków rodzin zastępczych i placówki opiekuńczo - wychowawczej w wieku 15 - 25 lat. 2. Celem warsztatu jest wzrost umiejętności związanych z poruszaniem się po rynku pracy poprzez podniesienie wiedzy z zakresu objętego częścią I postępowania. 3. Zakres tematyczny: autoprezentacja, zasady komunikowania się z potencjalnymi pracodawcami przed zatrudnieniem i w trakcie zatrudnienia, zasady sporządzania dokumentów aplikacyjnych, metody poszukiwania pracy, analiza rynku pracy pod kątem umiejętności i predyspozycji uczestników do wykonywania określonego zawodu, promowanie aktywnej postawy wobec życia, zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnych z potencjalnym pracodawcą, jak przekonać do siebie pracodawcę. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 12- osobowej w łącznej w ilości 21 godzin dydaktycznych, w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, gry, itp. 4. Czas trwania: 21 godzin dydaktycznych (7 spotkań po 3 godz. dydaktyczne) przy czym zakłada się, że jedno spotkanie odbędzie się we wrześniu, pięć w październiku i jedno w listopadzie. 5. Termin realizacji części I - do 30 listopada 2013 r. zajęcia będą odbywały się w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 16:00 - 18:30 (w tym jedna przerwa 15 minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji warsztatu mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę (wykaz materiałów papierniczych i piśmienniczych musi zostać zaakceptowany przez zamawiającego). 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienia niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu umiejętności poruszania się po rynku pracy, 6) przygotowania opinii na temat indywidualnych predyspozycji zawodowych każdego uczestnika projektu, 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. 8) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu udziału w warsztacie. Część II - Szkolenie pierwszej pomocy 1. Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 16 rodziców zastępczych i ich wychowanków (tj. udział maksymalnie 30 osób). 2. Cel warsztatu: wzrost kompetencji wychowawczych uczestników poprzez poszerzenie wiedzy z zakresu części II postępowania. 3. Zakres tematyczny: dotyczący głównie udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej w nagłych wypadkach, opanowanie poważanych krwotoków, postępowanie z poszkodowanym, postępowanie w przypadku oparzeń, ran, zadławienia się, padaczki itp., sztuczne oddychanie, usztywnianie złamanych kończyn. Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 6 godzin zegarowych, z czego min 80% czasu trwania szkolenia przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, np.: ćwiczenia, scenki rodzajowe, dyskusja itp. Rodzice zastępczy będą mogli uczestniczyć w warsztatach wspólnie z wychowankami, jeśli będzie taka potrzeba (udział maksymalnie 14 dzieci). 4. Czas trwania: 6 godzin zegarowych (3 spotkania po 2 godz.) przy czym zakłada się, że spotkania będą odbywały się w poniedziałki, w tym dwa z nich w październiku, natomiast jedno w listopadzie. 5. Termin realizacji części II - do 31 października 2013 r. spotkania będą odbywały się w poniedziałki w godzinach od 16:00 18:15 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 16 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 4) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu pierwszej pomocy, 6) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, o ile Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 7) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, 8) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu udziału w szkoleniu. Część III - Kurs komputerowy z elementami grafiki komputerowej 1. Grupa docelowa: 8 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności lokalnej (20 - 64 lata) objętych programem aktywności społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych. 2. Celem kursu jest: nabycie przez 8 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu umiejętności obsługi komputera z naciskiem na elementy grafiki komputerowej. Kurs przyczyni się do wzrostu umiejętności poruszania się po rynku pracy poprzez wykorzystanie technik komputerowych w poszukiwaniu zatrudnienia oraz wzrost kompetencji z zakresu grafiki komputerowej. 3. Zakres tematyczny: podstawy obsługi komputera (system operacyjny XP, Windows 7, Power Point, edytor tekstu - WORD, EXCEL, obsługa Internetu i poczty elektronicznej), elementy grafiki komputerowej (podstawy grafiki, praca na programach do grafiki m.in. Corel Draw, Corel Photo-Paint). 4. Czas trwania: 50 godzin lekcyjnych (10 spotkań po 5 godz. dydaktycznych) w okresie od 23 września do 30 listopada 2013 r. w godzinach od 14:00 do 18:15 w tym dwie przerwy po 15 minut. 5. Termin realizacji kursu: od 23 wrzesień 2013 r. do 30 listopada 2013 r. w ilości 50 godzin dydaktycznych, zajęcia będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku. Dokładny harmonogram kursu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 6. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa przystosowana do potrzeb przeprowadzenia kursu komputerowego z elementami grafiki (zapewnienie sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy), znajdująca się na terenie miasta Słupsk lub na terenie powiatu słupskiego, przy czym zakłada się, że przy realizowaniu zamówienia na terenie powiatu słupskiego Wykonawca zobowiązuje się w każdy dzień kursu (zgodnie z harmonogramem) zapewnić dojazd uczestnikom projektu ze Słupska (miejsce zbiórki: PKS lub PKP) do miejsca realizacji kursu, a po zakończeniu zajęć szkoleniowych z miejsca realizacji kursu do Słupska. Sam zwrot kosztów w tym zakresie nie jest możliwy i nie będzie dopuszczalny. Koszty dotyczące dojazdu uczestników z miejsca zamieszkania do Słupska, a następnie ze Słupska do miejsca zamieszkania zapewnia i pokrywa Zamawiający. 7. Wymagania w stosunku do sali szkoleniowej: i. na czas trwania kursu komputerowego z elementami grafiki komputerowej (50 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w co najmniej 8 stanowisk do samodzielnej pracy z komputerem, 8 zestawów działających komputerów lub notebooków, z których korzystać będzie 8 uczestników projektu jednocześnie, ii. na czas trwania kursu komputerowego z elementami grafiki komputerowej (50 godzin dydaktycznych) salę szkoleniową należy wyposażyć w sprawny rzutnik multimedialny z ekranem, za pomocą którego wyświetlane będą wizualizacje przez osobę wykonującą zamówienie, iii. na czas trwania kursu komputerowego z elementami grafiki komputerowej (50 godzin dydaktycznych) należy zapewnić dostęp do Internetu w 8 użytkowanych komputerach lub notebookach (dostęp do Internetu należy zapewnić każdemu uczestnikowi projektu). 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia kursu zgodnie z umową, z wykorzystaniem sprzętu komputerowego, 2) zapewnienia miejsca realizacji zamówienia, tj. sali szkoleniowej przystosowanej do potrzeb przeprowadzenia kursu komputerowego z elementami grafiki (zapewnienie sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy), znajdującej się na terenie miasta Słupsk lub na terenie powiatu słupskiego, przy czym zakłada się, że przy realizowaniu zamówienia na terenie powiatu słupskiego Wykonawca zobowiązuje się w każdy dzień kursu (zgodnie z harmonogramem) zapewnić dojazd uczestnikom projektu ze Słupska (miejsce zbiórki: PKS lub PKP) do miejsca realizacji kursu, a po zakończeniu zajęć szkoleniowych z miejsca realizacji kursu do Słupska. Sam zwrot kosztów w tym zakresie nie jest możliwy i nie będzie dopuszczalny. Koszty dotyczące dojazdu uczestników z miejsca zamieszkania do Słupska, a następnie ze Słupska do miejsca zamieszkania pokrywa Zamawiający; 3) zapewnienia poczęstunku kawowego dla każdego uczestnika projektu (8 osób) każdego dnia realizacji spotkania szkoleniowego w postaci: kawa, herbata, woda niegazowana, sok, trzy rodzaje ciastek, a także zapewnienie naczyń lub akcesoriów jednorazowego użytku, niezbędnych przy skorzystaniu przez uczestników projektu z poczęstunku kawowego; 4) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 8 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 5) zapewnienia pendrivów o pojemności co najmniej 4GB dla każdego uczestnika projektu (8 szt.); 6) przekazania, pierwszego dnia kursu, na własność każdemu uczestnikowi, materiałów szkoleniowych, o których mowa w pkt. 4 oraz pendrivów, o których mowa w pkt 5; 7) przygotowania dokumentacji fotograficznej przygotowanych dla każdego materiałów szkoleniowych i pendrivów; 8) sporządzenia listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i pendrivów przekazanych w pierwszym dniu kursu uczestnikom projektu; 9) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia kursu komputerowego z elementami grafiki komputerowej, 10) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności; 11) przekazania imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, oraz wykazu osób, które go nie ukończyły; 12) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu; 13) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, 14) przygotowanie certyfikatów / zaświadczeń o ukończeniu udziału w kursie komputerowym z elementami grafiki komputerowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcpr.slupsk.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach