Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:  ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,  ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,  ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,  ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,  ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk

Powiat Otwocki ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Górna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778-1-300 , fax. 22 778-1-302
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
    ul. Górna 13
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778-1-300, fax. 22 778-1-302
    REGON: 1326868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:  ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,  ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,  ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,  ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,  ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:  ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,  ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,  ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,  ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,  ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Starostwo Powiatowe, ul. Górna 13, 05-400 Otwock 2. Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew 3. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Górna 11, 05-400 Otwock 4. Oświata Powiatowa, ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock, 5. Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Otwocku, ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock 6. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock 7. Liceum Ogólnokształcące Nr I im.K.I.Gałczyńskiego, ul. Gen. J. Filipowicza 9, 05-430 Otwock 8. Zespół Szkół Nr 1, ul. Słowackiego 4/10, 05-400 Otwock 9. Zespół Szkół Nr 2, ul. Pułaskiego 7, 05-400 Otwock 10. Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych, ul. Konopnickiej 3, 05-400 Otwock, 11. Dom Pomocy Społecznej Anielin, ul. Anielin 1, 05-480 Karczew 12. Dom Pomocy Społecznej "Wrzos", ul. Zagłoby 8, 05-402 Otwock 13. Dom Pomocy Społecznej w Otwocku, ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock 14. Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Majowa 17, 05-402 Otwock 15. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Otwocku, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock 16. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Otwocku, ul. Literacka 8, 05-400 Otwock 17. Ognisko Wychowawcze "Świder", ul. Mickiewicza 43/47, 05-402 Otwock 18. Powiatowe Gimnazjum Nr 21 przy OW "Świder”, ul. Mickiewicza 43/47, 05-402 Otwock 19. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii "Jędruś", ul. Główna 10, 05-410 Józefów 20. Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Pułaskiego 5A, 05-400 Otwock 21. Domy Dla Dzieci w Otwocku, ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock 22. Rodzinny Dom Dziecka w Podbieli, Podbiel 20, 05-430 Celestynów 23. Powiatowa Biblioteka Publiczna w Otwocku, ul. Kazimierza Pułaskiego 3A, 05-400 Otwock Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 – Program Ubezpieczenia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1 pkt 12-23 oraz spełniają określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 1 Ustawy, warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w postępowania może żądać tylko takich dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w prawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). oraz Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z 16 października 2018 r zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz.U. z 2018 r poz.1993)Podmioty wspólnie składające ofertę (konsorcjum, koasekuracja) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie na wezwanie Zamawiającego musi złożyć odrębnie dokumenty określone w pkt 9.8.1. oraz pkt 9.8.2. 9.10. Wykonawcy zagraniczni Zgodnie z art. 22b ust. 2 Ustawy Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na wezwanie Zamawiającego musi udowodnić, że posiada on uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w swoim kraju pochodzenia. 9.11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Zasady składania oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia określa ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).oraz Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z 16 października 2018 r zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz.U. z 2018 r poz.1993) Dokumenty lub oświadczenia , o których mowa w ww. Rozporządzeniu składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność w oryginałem. 9.2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9.3. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 (oświadczenie nr 2 lub oświadczenie nr 2a) oraz spełnia wskazane w pkt 8.1. SIWZ warunki udziału w postępowaniu (oświadczenie nr 1 lub oświadczenie nr 1a). 9.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu nr 1. 9.5. Podmioty wspólnie składające ofertę (konsorcjum, koasekuracja) 9.5.1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza, brak podstaw do wykluczenia. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9.5.2. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.5.3. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9.5.4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia. 9.6. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 9.7. Grupa kapitałowa Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego wzoru (oświadczenie nr 2). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach