Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę Zamawiającego w zakresie podróży służbowych krajowych i międzynarodowych oraz pośrednictwo w zakupie biletów lotniczych, na prom wraz z ubezpieczeniem podróżnych dla potrzeb Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla

Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2710041 , fax. 032 2710809
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
    ul. Zamkowa 1 1
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2710041, fax. 032 2710809
    REGON: 00002594500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: office@ichpw.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę Zamawiającego w zakresie podróży służbowych krajowych i międzynarodowych oraz pośrednictwo w zakupie biletów lotniczych, na prom wraz z ubezpieczeniem podróżnych dla potrzeb Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę Zamawiającego w zakresie podróży służbowych krajowych i międzynarodowych oraz pośrednictwo w zakupie biletów lotniczych, na prom wraz z ubezpieczeniem podróżnych dla potrzeb Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla wg następujących założeń: A. Rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych i promowych we wszystkich kierunkach za granicą zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego wg obowiązujących u przewoźników taryf i tras. B. Wykonawca zapewni bilety na danej trasie z uwzględnieniem warunków podróży i środków transportu określonych przez Zamawiającego, bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru i akceptacji minimum 2 najkorzystniejsze warianty przewozu wraz z informacją, jak przesunięcie terminu wyjazdu wpłynie na zmianę ceny biletu. C. Wykonawca bezpłatnie dostarczy bilety do siedziby Zamawiającego. D. Dostarczenie biletów do siedziby Zamawiającego nastąpi każdorazowo w terminie ustalonym przez strony, ale nie później niż w ciągu 24 godzin przed terminem planowanej podróży, której dotyczy rezerwacja i zakup biletu (biletów). W sytuacji nagłej Wykonawca dostarczy bilet do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 6 godzin od godziny złożenia zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia biletów elektronicznych. E. W sytuacjach nie dających się wcześniej przewidzieć Zamawiający może odwołać rezerwację, zmienić trasę i/lub termin podróży oraz zwrócić bilet. Jeżeli zmiana trasy i rezerwacji wiązać się będzie z koniecznością rekalkulacji ceny biletu, Zamawiający zobowiązany będzie do wyrównania ewentualnej różnicy w cenie. F. Pośrednictwo między Zamawiającym a Przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych. G. Ubezpieczenie na czas podróży na każdy dzień wyjazdu do krajów europejskich oraz krajów (reszta świata). Ubezpieczenie będzie obejmować: - koszty leczenia ubezpieczonego przebywającego za granicami naszego kraju w związku z jego nagłą choroba lub nieszczęśliwym wypadkiem, - koszty transportu chorego lub transportu zwłok do Polski, - następstwa nieszczęśliwych wypadków polegająca na trwałym uszkodzeniu ciała, rozstroju zdrowia lub śmierci ubezpieczonego wywołane przyczyną zewnętrzną niezależnie od woli ubezpieczonego powstałe podczas podróży zagranicznej. H. Oraz usługi turystyczne takie jak: Rezerwacja hoteli, organizacja programu turystycznego i kulturalnego, wynajem środków transportu(samochody osobowe, autokary, minibusy, małe samoloty), organizacja wyjazdów indywidualnych, organizacja wyjazdów na imprezy targowe, wizowanie paszportów oraz inne usługi zlecane przez Zamawiającego. Z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków ochrona ubezpieczenia będzie obejmowała: A. Śmierć ubezpieczonego - wysokość świadczenia stanowi 100% sumy ubezpieczenia. B. Trwały uszczerbek na zdrowiu - wysokość świadczenia odpowiada orzeczonemu przez lekarzy procentów stałego uszczerbku na zdrowiu w odniesieniu do sumy ubezpieczenia. Niezależnie od kwoty wypłacanego świadczenia ubezpieczonemu zostaną zwrócone niezbędne wydatki poniesione na przejazd na teren RP najtańszym środkiem lokomocji do wskazanych przez ubezpieczyciela lekarzy oraz kosztów wykonania na terenie RP zleconych przez nich badań wymaganych dla uzasadnienia roszczeń. Wystawione polisy oraz bilety zostaną dostarczone bezpłatnie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Płatności nastąpią każdorazowo w terminie 21 dni, na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej do siedziby Zamawiającego faktury VAT. W przypadku polis ubezpieczeniowych za fakturę VAT uznaje się prawidłowo wystawioną polisę lub notę obciążającą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 604000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustęp 1 i nie podlegają wykluczenia z art. 24 ustęp 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 9 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Właściwie wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przedstawiony w formie oryginału, podpisany przez Wykonawcę lub pełnomocnika - załącznik nr 1. - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustęp 1 i nie podleganiu wykluczenia z art. 24 ustęp 1 i 2 Ustawy - przedstawione w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika - załącznik nr 2. - Aktualny odpis z KRS-u albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba lub osoby uprawnione do reprezentacji firmy zgodnie z aktualnym opisem z rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), pełnomocnika lub notariusza. Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie później niż na 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Uwaga: W sytuacji podpisania dokumentów przez pełnomocnika wymagany jest oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: office@ichpw.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach