Przetargi.pl
Podniesienie wałów wraz z ich rekultywacją na składowisku odpadów komunalnych przy ul. Łazy w Łaziskach Górnych.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2241088, 2241452 , fax. 032 2241420
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Energetyków 5 5
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 032 2241088, 2241452, fax. 032 2241420
    REGON: 27366490300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego z 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie wałów wraz z ich rekultywacją na składowisku odpadów komunalnych przy ul. Łazy w Łaziskach Górnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem Zamówienia jest: Podniesienie wałów wraz z ich rekultywacją na składowisku odpadów komunalnych przy ul. Łazy w Łaziskach Górnych - I etap zgodnie z projektem opracowanym przez Przedsiębiorstwo Ekologiczne EKOINŻYNIERIA z Zabrza. KOD CPV: 45222110-3 - Składowiska odpadów 2. Oferent zobowiązany jest do: Opracowania kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej na roboty budowlano-montażowe w oparciu o załączony przedmiar robót. 3. Charakterystyka budowy: Kubatura robót ziemnych: 7060,0 m3 Ilość ziemi do dostarczenia: 2700,0 m3 Powierzchnia skarp: 3800,0 m2 Rów opaskowy A: 113,5 mb Rów opaskowy B: 153,5 mb Wylot W do rowu: 11,5 mb A. Kształtowanie wału z odpadów do rzędnej 302,00 m npm: W pierwszej kolejności należy przystąpić do wyrównania powierzchni eksploatowanej kwatery składowiska (4274 m2)- wykonać niwelację do rzędnej 300,00 m npm. Kształtowanie składowiska przewidziano za pomocą przemieszczenia odpadów zdeponowanych oraz dowożonych na składowisko. Skarpy wykonać o nachyleniu 1:2,5. Po wykonaniu niwelacji należy wykonać wał z odpadów do rzędnej 302,00 m npm o następującym nachyleniu skarp: - skarpy zewnętrzne: 1:2,5 - skarpy wewnętrzne: 1:1. Po wykonaniu wału, na jego zewnętrznej skarpie należy wykonać warstwę rekultywacyjną grubości 70 cm. Warstwa ta składa się z warstwy podglebia gr. 50 cm oraz humusu gr. 20 cm. Po wykonaniu humusowania skarpę należy obsiać trawą. B. Budowa rowów opaskowych i wylotu do rowu: Rowy opaskowe należy wykonać z głębokich betonowych korytek ściekowych o szer. 60 cm. Korytka posadowić należy na warstwie mechanicznie zagęszczonego żwiru drobnoziarnistego gr. 15 cm i podsypce piaskowej gr. 10cm. Połączenie korytek z skarpą wykonać przy pomocy zagęszczonej mechanicznie ziemi obsianej trawą. Wylot W wykonać z takich samych korytek betonowych jak rowy opaskowe lecz posadowionych na ławie betonowej gr. 20cm i podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm. 4. Uwagi dodatkowe: -roboty należy prowadzić z uwzględnieniem normalnej pracy składowiska odpadów komunalnych tak aby jej nie deorganizować, -podane w dokumentacji projektowej nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach; -całość robót należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz obowiązującymi przepisami BHP; -celem szczegółowego określenia lokalizacji i głębokości ułożenia uzbrojenia podziemnego przed rozpoczęciem robót należy wykonać wykopy kontrolne - odkrywki ręczne; -wszystkie roboty w pobliżu uzbrojenia terenu należy wykonać pod nadzorem przedstawiciela lub dysponenta uzbrojenia; -w przypadku odkrycia niezidentyfikowanego uzbrojenia podziemnego należy wykop zabezpieczyć wraz z uzbrojeniem podziemnym i zawiadomić inwestora i użytkownika. 5. Wymagania jakościowe: Roboty należy prowadzić zgodnie z : - ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz.401). - dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem autorskim oraz przedstawiciela lub dysponenta istniejących sieci pod i nadziemnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:8000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty..4.Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia winien wykazać w ofercie, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, a także, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności drogowej. W celu potwierdzenia powyższego warunku udziału w postępowaniu wykonawca winien złączyć do oferty zgodnie z załącznikiem do specyfikacji.0 Do wyżej wymienionego wykazu, należy dołączyć odpowiednie aktualne na dzień składania ofert dokumenty, pochodzące od wskazanych osób, potwierdzające nadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia tych osób o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował z innych podmiotów załącza pisemne zobowiązanie o udostępnieniu tych osób.Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach