Szkoła Podstawowa w Dubinach ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, Dubiny, ul. Główna 1b
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 682 25 68 , fax. 85 682 46 12
- Data zamieszczenia: 2012-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Dubinach
Dubiny, ul. Główna 1b 1b
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 682 25 68, fax. 85 682 46 12
REGON: 00057969000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach z możliwością składania ofert częściowych na części: Część I: dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i artykułów biurowych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach. Część II: dostawa sprzętu multimedialnego do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2-3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Kraina Radosnych Maluchów - utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminie Hajnówka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr projektu: POKL.09.01.01-20-199/11. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagene
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa wyposażenia do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wasilkowie
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim .
Dodano: 2015-06-16 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-04-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-12-19 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku Nr postępowania przetargowego: G-3710-10/14
Dodano: 2014-10-30 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
Dodano: 2014-09-24 - zakup i dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim.
Dodano: 2014-04-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Prokuratur Okręgu Łomżyńskiego
Dodano: 2014-03-05