Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-099 Białystok, ul. Legionowa 18
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7497300 , fax. 85 7497310
- Data zamieszczenia: 2015-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
ul. Legionowa 18 18
15-099 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 7497300, fax. 85 7497310
REGON: 01251326200489 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ). 3. Ilości poszczególnych artykułów wskazane w załączniku nr 3 są wielkościami szacunkowymi przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy w zależności od potrzeb Wykonawcy. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w ww. załączniku. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji zamówienia wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. Dostawy będą realizowane w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Materiały biurowe i eksploatacyjne wyszczególnione w załączniku nr 3 zostały określone poprzez wskazanie kilku właściwości technicznych lub poprzez wskazanie artykułu wzorcowego - z podaniem nazwy i producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 P.z.p. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę materiałów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez materiał jakościowo równoważny, spełniający równoważne parametry Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego będzie zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego lub zalecanego do używania przez producenta urządzenia. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 6. Przez materiały eksploatacyjne zalecane do używania przez producenta urządzenia drukującego należy rozumieć materiały eksploatacyjne wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia, których stosowanie nie powoduje wyłączenia/ograniczenia uprawnień gwarancyjnych wystawianych przez producenta urządzenia drukującego. 7. Za fabrycznie nowe uznaje się materiały wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, które w obecnej postaci nie były wcześniej używane, nie podlegały procesowi powtórnego napełnienia czy wymianie jakichkolwiek elementów, w tym elementów podlegających zużyciu. 8. Dostawa będzie realizowana partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień przekazywanych Wykonawcy telefonicznie, za pomocą faksu lub pocztą e-mail. 9. Wykonawca dostarczy zamówione materiały do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku przy ul. Legionowej 18 oraz do Placówek Terenowych KRUS w Augustowie przy ul. Młyńskiej 29 i Zambrowie przy ul. Obrońców Zambrowa 4 na własny koszt, niezależnie od ilości i wartości zamawianych artykułów, w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy liczonym od dnia otrzymania zapotrzebowania. 10. W przypadku dostarczenia artykułu o nieodpowiedniej jakości, niekompletnego, niezgodnego ze specyfikacją, zamówieniem lub złożoną ofertą, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na artykuł odpowiadający powyższym wymaganiom w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji od Zamawiającego. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia bezpłatnych próbek proponowanych w ofercie produktów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostaw
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wasilkowie
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim .
Dodano: 2015-06-16 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-04-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-12-19 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku Nr postępowania przetargowego: G-3710-10/14
Dodano: 2014-10-30 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
Dodano: 2014-09-24 - zakup i dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim.
Dodano: 2014-04-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Prokuratur Okręgu Łomżyńskiego
Dodano: 2014-03-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-02-14