Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia: dostawa samochodu dostawczego z zabudową o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.

Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 473 15 24 , fax. 081 473 14 88
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach
    Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
    24-110 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 473 15 24, fax. 081 473 14 88
    REGON: 00004161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia: dostawa samochodu dostawczego z zabudową o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa samochodu dostawczego z zabudową o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. Warunki do spełnienia: 1. Gwarancja o minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów o minimum 36 miesięcy na lakier o minimum 60 miesięcy na perforacje nadwozia 2. Samochód nowy - rok produkcji 2009 3. Autoryzowany serwis do 70 km Szczegóły dotyczące zabudowy oraz koloru zostaną ustalone po rozstrzygnięciu przetargu. Parametry techniczne: 1) DMC (dopuszczalna masa całkowita) - do 3,5 t 2) Pojemność silnika - minimum. 2,4 litra 3) Moc - minimum - 140 KM 4) Skrzynia biegów manualna: 6+1 wsteczny 5) Kolor - metalizowany (do uzgodnienia przy podpisywaniu umowy) 6) Rodzaj paliwa: olej napędowy 7) Silnik spełniający normę EURO 4 8) Napęd na przednią oś Wyposażenie: 1) ABS 2) Klimatyzacja 3) Wspomaganie układu kierowniczego 4) Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka 5) Elektryczne szyby z wyłącznikiem impulsowym 6) Poduszka powietrzna pasażera 7) Osłona metalowa silnika 8) Radioodtwarzacz CD ze sterowaniem przy kierownicy 9) Poduszka powietrzna kierowcy 10) Komputer pokładowy 11) Centralny zamek + autoalarm 12) Światła przeciwmgłowe 13) Czujnik świateł i deszczu 14) Ogrzewany przedni fotel kierowcy 15) Liczba miejsc 1+2 16) Kanapa pasażera typu ruchome biuro z dodatkowym schowkiem pod siedzeniem 17) Siedzenie kierowcy z wielopłaszczyznową regulacją i podłokietnikiem 18) Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach 19) Pasy bezpieczeństwa kierowcy z regulacją wysokości 20) Pełnowymiarowe koło zapasowe 21) Fartuchy przeciwbłotne 22) Komplet opon zimowych z felgami Zabudowa: Wymiary zabudowy 1) Długość wew. 4 200 mm 2) Szerokość wew. 2 100 mm 3) Wysokość zrównana z kabiną sypialną 4) Wysokość burt: 400 mm Charakterystyka zabudowy 1) Konstrukcja ramy aluminiowa 2) Burty boczne aluminiowe anodowane dzielone na dwie części 3) zamknięcia burt kasetowe 4) Słupki burtowe wypinane 5) Przednia ściana wykonana z aluminium (do 1m pełna, powyżej listwy aluminiowe - min. 3 szt.) 6) Na tylnej burcie stopień wejściowy, ocynkowany 7) Podłoga ze sklejki antypoślizgowej o grubości 18 mm 8) Stelaż plandeki stalowy , odeskowany trzema rzędami listew aluminiowych 9) Plandeka z zapięciem celnym (kolor do ustalenia podczas podpisywania umowy) 10) Boki plandeki typu firanka 11) Uchwyty do mocowania ładunku minimum po 4 szt. na stronę wpuszczane podłogę 12) Dach zsuwany 13) Światła obrysowe (diodowe) i odblaskowe podświetlane elektrycznie zgodne z PRD 14) Nadkola z tworzywa sztucznego z ochraniaczami przeciwbłotnymi 15) Boczne odboje antyrowerowe aluminiowe 16) Dwie skrzynki narzędziowe 17) Kabina sypialna na dachu w kolorze kabiny zawierająca: welurowa tapicerkę, materac, niezależne oświetlenie wewnątrz kabiny; dwa uchylne okna; dwa regulowane wywietrzniki, dwie podręczne kieszenie, instalacja antenowa, klapa wraz z obudową przejścia do kabiny auta, otwory pod instalację ogrzewania postojowego 18) Ogrzewanie postojowe z programatorem elektronicznym oraz pilotem zdalnego sterowania z możliwością regulacji temperatury zdalnie; nadmuchem powietrza osobno na kabinę sypialną oraz osobną na kabinę samochodu 19) System poduszek pneumatycznych samopoziomujących stabilizująco-wzmacniający z manometrem w kabinie i kompresorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzali szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując ją nienależycie, jeżeli szkoda to została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwe konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia dołączenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ 2) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ 9) projekt umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem-za zgodność z oryginałem. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość do autoryzowanego serwisu od siedziby firmy zamawiającej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach