Przetargi.pl
Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie

Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 35032 Rzeszów, ul. Zamkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8604212, 8604246
  • Data zamieszczenia: 2017-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Zamkowa 8
    35032 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8604212, 8604246
    REGON: 1544738200165
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV: główny przedmiot zamówienia: 72611000-6 – usługi w zakresie wsparcia technicznego 3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”. 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla NetIQ Identity Manager / SUSE Linux Enterprise - dostęp do poprawek dla oprogramowania udostępnionych przez producenta w okresie zakupionej asysty dla oprogramowania, - dostęp do portalu producenta z kluczami aktywacyjnymi oraz nośnikami do instalacji oprogramowania i poprawek, - dostęp do pomocy technicznej producenta oprogramowania, świadczonej drogą elektroniczną (e-mail, portal Customer Center, telefon) w dni robocze od 8:00 do 17:00. Nielimitowana liczba zgłoszeń. Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego SUN JAVA SYSTEM MESSAGING SERVER - wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - dostęp do baz wiedzy. Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla NetCrunch 9.x Premium 300 + NetCrunch 9.x Remote Access for 5 connections - roczną pomoc techniczną (telefonicznie oraz e-mailem), - uaktualnienia wersji zakupionej, - uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeżeli pojawi się ona w ciągu trwania gwarancji. Część IV: SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 PER USER BNDL COMP UG LIC GOV BAND A BASIC: - prawo pobierania aktualnych sygnatur wirusów, - prawo do pobierania i instalację najnowszych wersji oprogramowania, - prawo do korzystania z telefonicznego centrum wsparcia technicznego przez 5 dni w tygodniu w godz. 8-18.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach