Przetargi.pl
Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie

Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8604212, 8604246
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Zamkowa 8
    35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8604212, 8604246
    REGON: 15447382001650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, do terminu dla danej części wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „Termin końcowy obowiązywania nowego serwisu”. 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, 35-032 Rzeszów. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla IBM Security QRadar SIEM - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów, - dostęp do poprawek systemowych, patchy, - naprawa urządzenia / wymiana części w przypadku awarii. Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu dostępu do sieci NetShield NAC Enterprise 10: - dostęp do firmware (oprogramowanie producenta), zarówno małe i duże wersje oprogramowania, - dostęp do sygnatur malware (dwie bazy) – aktualizowane co 30 minut (bazy phishinigowe) oraz co 3 godziny (bazy malware/ransomware) - dostęp do sygnatura audytowych – aktualizowane do 24 godziny, 3 bazy podatności systemów sieciowych (baza CVE, baza OVAL oraz baza podatności producenta NetShield) - usługi wsparcia technicznego i supportu w przypadku problemów technicznych z rozwiązaniem - świadczenie usług supportu przez producenta 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek) - naprawa urządzenia / wymiana części w przypadku awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach