Przetargi.pl
Przedłużenie usług serwisowych dla oprogramowania Advantage Ingres Enterprise Relation Database

Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6531193 , fax. 022 6531999
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6531193, fax. 022 6531999
    REGON: 00000222300019
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedłużenie usług serwisowych dla oprogramowania Advantage Ingres Enterprise Relation Database
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych do oprogramowania Advantage Ingres Enterprise Relational Database dla systemu HP-UX na okres jednego roku dla następujących produktów i ilości: a. Advantage Ingres Enterprise Relational Database - Maintenance Renewal na serwer HP Superdome 32 proc. - Tier 7 - 2 szt., b. Advantage Ingres Enterprise Relational Database - Maintenance Renewal na serwer HP RP5470 4 proc. - Tier 3 - 7 szt., c. Advantage Ingres TP Monitor Option for Tuxedo - Maintenance Renewal na serwer HP RP5470 4 proc. - Tier 3 - 3 szt. 2. Usługi serwisowe w szczególności obejmują: a) Usuwanie przez Wykonawcę w okresie świadczenia serwisu oprogramowania Ingres stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie eksploatacji błędów w Oprogramowaniu, lub wskazania tymczasowego sposobu obejścia błędów pozwalających na eksploatację systemu, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat z tego tytułu. b) Asystę elektroniczną, tj. dostęp do linii serwisowych firmy INGRES Corp. do zgłaszania problemów przez Internet. c) Uzyskiwanie pomocy technicznej w zakresie problemów zgłaszanych telefonicznie, e-mailem lub faksem do tego działu w dni powszednie w godz. 9:00-17.00, w przypadku utworzenia działu Asysty Technicznej firmy INGRES Corp w Polsce. d) Uzyskiwanie pomocy telefonicznej w światowych centrach firmy INGRES Corp. we wszystkie dni roku, 24 godziny na dobę. e) Dostęp elektroniczny do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych i bazy danych problemów technicznych rejestrowanych przez INGRES Corp. f) Usługi konsultacji dotyczących analizy konfiguracji systemów, wydajności instalacji oraz zabezpieczeń systemów. g) Zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji telefonicznych dla przedstawicieli Zamawiającego (NBP) odpowiedzialnych za eksploatację oprogramowania, które udzielane będą w godzinach 8:30-16:30 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości ceny brutto przedstawionej w ofercie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1.1.Posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 1 zamówienie (jedna umowa) o wartości, co najmniej 200.000,00 zł brutto, którego przedmiotem były lub są usługi serwisowe dla systemu zarządzania bazą danych Ingres na platformie HP-UX. 1.3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale IX SIWZ, według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.Wykaz wykonanych z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem przedmiotu usługi, wartości, dat realizacji i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). Z dokumentów tych musi jednoznacznie wynikać, że usługa została zrealizowana należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 1 niniejszego rozdziału - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach