Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2015-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie świadczeń usług serwisowych CheckPoint Collaborative Enterprise Support dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia serwisowego Collaborative Enterprise Support oraz subskrypcji IPS dla wszystkich produktów CheckPoint (oprócz CPSB-COMP-5-3Y) zawartych na koncie: Account Id 0005667621 Company Name Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. 2.Oferowane wsparcie uprawnia do pomocy technicznej producenta, korzystania z nowych wersji oprogramowania oraz ukazujących się poprawek i uzupełnień. 3.Wsparcie techniczne na rzecz Zamawiającego będzie świadczone przez Wykonawcę we współpracy z producentem. 4.Zamawiający wymaga również świadczenia usług serwisowych w poniższym zakresie: a) wsparcie serwisowe producenta będzie świadczone bez dodatkowych opłat przez 12 miesięcy; b) wsparcie przy rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem oprogramowania w trybie 8x5, tj. co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu; c) Wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania problemów telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej; d) czas reakcji na zgłoszony problem - maks. 8 h, liczony w godzinach przyjmowania zgłoszeń, co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu; przez czas reakcji rozumiemy okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia serwisowego, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę. Przez rozpoczęcie czynności diagnostycznych rozumie się: - nawiązanie kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem e-maila z pracownikiem Zamawiającego i przekazanie mu wskazówek dalszego postępowania, albo - wykonanie czynności zmierzających do usunięcia awarii/usterki przez samego Wykonawcę (osobiście albo zdalnie) e) dostęp za pośrednictwem Wykonawcy do centrum wsparcia technicznego producenta - TAC (Technical Assistance Center); f) dostęp (uprawnienie do pobierania i instalowania) do wszelkich aktualizacji oferowanego produktu w zakresie drobnych poprawek jak i nowych wersji oprogramowania, pełnej dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji i utrzymania środowiska; g) dostęp do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta w zakresie oferowanego produktu. 2. W podaną cenę zostały wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z tym Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu PACS-RIS produkcji firmy Pixel Technology
Dodano: 2015-02-02 - Przedłużenie licencji na wsparcie oraz uaktualnianie baz urządzeń filtrujących niechciane wiadomości pocztowe Fortinet Fortimail VM01 i Fortinet Fortimail VM02 dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2014-11-21 - PN 30/09/2014 - wsparcie CheckPoint
Dodano: 2014-09-12 - Przedłużenie świadczeń usług serwisowych
Dodano: 2014-08-11 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego zestawu do radiografii cyfrowej produkcji firmy Konica Minolta
Dodano: 2012-05-24 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu PACS-RIS produkcji firmy Pixel Technology
Dodano: 2012-01-16 - Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług serwisowych, urządzeń sieciowych
Dodano: 2010-12-03