Przetargi.pl
PRZEBUDOWY DROGI WEWNĘTRZNEJ PRZY PRZEDSZKOLU NR 6

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl; www.bip.kolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWY DROGI WEWNĘTRZNEJ PRZY PRZEDSZKOLU NR 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej przy Przedszkolu Miejskim Nr 6 w Kole, ul. Powstańców Wielkopolskich 6. Droga zlokalizowana jest na działce nr 57/3, ark. 34, jedn. ewid. 300901_1, obr. ewid. 0001 Koło, jest drogą wewnętrzną stanowiącą dojazd do sąsiadujących z nią zabudowań. 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV) jako: 1) 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg. 2) 45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej. 3) 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 4) 45.31.61.00-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego. 3. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) wykonanie nowej nawierzchni drogi i wydzielenie w obrębie istniejącej drogi miejsc postojowych; 2) wykonanie nowej nawierzchni chodnika wraz z wymianą krawężników oddzielających pas jezdni od chodnika; 3) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów na posesję sąsiadujące z drogą; 4) wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej odwadniających modernizowaną drogę i podłączenie do istniejącej w drodze kanalizacji deszczowej; 5) przestawienie hydrantu p.poż; 6) przestawienie lamp oświetleniowych ulicznych; 7) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi; 8) zagospodarowanie zieleni; 9) Inwentaryzacja powykonawcza. 4. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji szczegółowej z podaniem poszczególnych cen czynników produkcji tj. materiałów, sprzętu i robocizny oraz podaniem wartości przyjętych narzutów kosztów pośrednich, zysku. 6. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane. 7. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1) W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót i ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego. 2) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym – specjalność konstrukcje budowlane. 3) Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 4) Zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 5) Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów. 6) Zapewnienie dozoru placu budowy własnego zakresu robót. 7) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej. 8) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. 8. Materiały użyte do realizacji zadań powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 9. Jeżeli Zamawiający dopuszcza w dokumentacji projektowej zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w danej dokumentacji. Wówczas Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego zamienniki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów. 10. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) utrzymywać na placu budowy porządek, a w szczególności należycie składować i usuwać wszelkie zbędne materiały, odpady, śmieci oraz urządzenia prowizoryczne; 2) zapewnić we własnym zakresie i na swój koszt pojemnik na odpady budowlane (miejsce ustawienia pojemnika wskaże Zamawiający) oraz obsługę związaną z wywozem odpadów budowlanych; 3) zorganizować i zabezpieczyć, a po zakończeniu robót zdemontować zaplecze budowy, na zorganizowanym przez siebie placu budowy; 4) odtworzyć stan pierwotny, nawierzchni terenów zajętych pod plac budowy nie objętych projektem przebudowy; 5) udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 6) ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne, zmniejszające wartość użytkową, techniczną, estetyczną wykonanego przedmiotu zamówienia. 7) w okresie gwarancji do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację, ponadto w 60 miesiącu gwarancji dokonać przeglądu wykonanych robót, który polegać będzie na jego ocenie oraz związanych z nim usunięciem ewentualnych wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zakończonym protokołem, podpisanym przez obie strony. 11. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zgodnie z art. 29.3 a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania pracowników fizycznych/robotników, których czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały opisane w pkt. 3, ppkt. 1) do 8) niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej, na podstawie umów o pracę. Wymóg ten dotyczy wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 2) W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 11, ppkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 3) W ceku kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy przebywających na terenie robót, znajdującej się i podpisywanej przez pracowników na terenie robót, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. 4) Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 12. Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość robót budowlanych świadczonych przez podwykonawców. 13. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 3.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach