Przetargi.pl
Przebudowy dróg położonych na terenie gminy Niedrzwica Duża

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    Lubelska 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
    REGON: 54052900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niedrzwicaduza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowy dróg położonych na terenie gminy Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Przebudowy dróg położonych na terenie gminy Niedrzwica Duża”. Przedmiot zamówienia podzielony został na pięć części: a) Część I – przebudowa drogi gminnej 107081 L ul. Legionowej m. Niedrzwica Kościelna w gminie Niedrzwica Duża; b) Część II – przebudowa drogi wewnętrznej ul. Jesionowa m. Niedrzwica Kościelna w gminie Niedrzwica Duża; c) Część III – Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Stefanów m. Niedrzwica Kościelna w gminie Niedrzwica Duża; d) Część IV – Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z włączeniem do drogi powiatowej 2255L i gminnej w m. Załucze w gminie Niedrzwica Duża; e) Część V – Przebudowa drogi gminnej 107071 L wraz z włączeniem do drogi powiatowej 2290L i gminnej w m. Warszawiaki w gminie Niedrzwica Duża; Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części, jak powyżej. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 r. Nazwa projektu - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Niedrzwica Duża. 2. Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): KOD CPV - zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV GŁÓWNY: 45000000-7 Roboty budowlane DODATKOWE: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233140-2 Roboty drogowe 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233290-8 Oznakowanie pionowe 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych II. 1. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej z części określa dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki do SIWZ. Część I – przebudowa drogi wewnętrznej ul. Legionowej gminnej nr 107081 L m. Niedrzwica Kościelna ul. Legionowa w gminie Niedrzwica Duża;  długość przebudowywanego odcinka 180,49 m  Zamawiający posiada zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu dla przebudowy drogi Część II – przebudowa drogi wewnętrznej ul. Jesionowa m. Niedrzwica Kościelna w gminie Niedrzwica Duża;  długość przebudowywanego odcinka 260,0 m  w trakcie prac stosować się do warunków PSG znak PSGLU.ZMDZ.763.059Z.1.18 z dnia 13.06.2018 r.  zadanie obejmuje również włączenie do drogi krajowej nr 19- Wykonawca przygotuje wszystkie dokumenty niezbędne do uzyskania od GDDKiA zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi krajowej zgodnie z pismem znak O.LU.Z-3.4241.242.2017.3.aw z dnia 30.07.2018 r.  Zamawiający posiada zatwierdzone projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, dotyczące zjazdu z drogi krajowej oraz projekt stałej organizacji ruchu na przebudowę drogi. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu dla przebudowy drogi Część III – Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Stefanów m. Niedrzwica Kościelna w gminie Niedrzwica Duża;  długość przebudowywanego odcinka 94 m  w trakcie prac stosować się do warunków PGE Dystrybucja znak 5929/RE3/RMS/NP./2018 z dnia 20.06.2018 r.  w trakcie prac stosować się do warunków ORANGE POLSKA znak TTISIKU/IB.215-/47091/18 z dnia 11.09.2018 r.  zadanie obejmuje również włączenie do drogi krajowej nr 19- Wykonawca przygotuje wszystkie dokumenty niezbędne do uzyskania od GDDKiA zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi krajowej zgodnie z pismem znak O.LU.Z-3.4241.242.2017.4.aw z dnia 30.10.2018 r.  Zamawiający posiada zatwierdzony projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, dotyczące zjazdu z drogi krajowej oraz projekt stałej organizacji ruchu dla przebudowywanej drogi. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu dla przebudowy drogi Część IV – Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z włączeniem do drogi powiatowej nr 2255L i gminnej w m. Załucze w gminie Niedrzwica Duża - długość przebudowywanego odcinka ok. 587 m.  Zamawiający posiada zatwierdzony projekt stałej i czasowej organizacji ruchu.  Wykonawca przygotuje wszystkie dokumenty niezbędne do uzyskania od Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi powiatowej Część V – Przebudowa drogi gminnej nr 107071 L wraz z włączeniem do drogi powiatowej nr 2290L i gminnej w m. Warszawiaki w gminie Niedrzwica Duża - długość przebudowywanego odcinka 540 m;  Zamawiający posiada zatwierdzony projekt stałej i czasowej organizacji ruchu.  Wykonawca przygotuje wszystkie dokumenty niezbędne do uzyskania od Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi powiatowej III. Informacje dodatkowe: 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny nie są podstawą do wyceny oferty. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o projekt, dokumentację wykonawczą, specyfikacje techniczne, zapisów SIWZ oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys uproszczony, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie należną za wykonanie robót budowlanych. Przez pojęcie kosztorys uproszczony należy rozumieć kosztorys zawierający podstawę wyceny (KNR, kalkulacja indywidualna, analogia, itp.), jednostki miary, ilość, ceny jednostkowe, wartość. Kosztorys musi uwzględniać cały zakres prac potrzebnych do realizacji umowy, również ewentualne roboty nie ujęte w przedmiarze robót. 3. Dane z kosztorysu będą podstawą do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zaniechanych, czy zamiennych (tj. robót wykonanych w miejsce robót zaniechanych). Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 4. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru robót przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca (we własnym zakresie i na własny koszt) zobowiązany jest:  Protokolarnie przejąć teren budowy w terminie do dwóch jednego tygodnia od daty podpisania umowy.  Zorganizować plac budowy.  Sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego oraz warunków prowadzenia robot budowlanych (art. 18 ust. 1 pkt 3 oraz art. 21a ust.1, ust. 1a i ust. 2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r., poz. 1118 z poźn. zm.).  Ograniczyć do minimum możliwość wykroczenia uciążliwości prac budowlanych (np. hałas, kurz) poza obszar objęty pracami i zagospodarowaniem w projekcie budowlanym.  Przekazać Zamawiającemu wykaz osób do kontaktu z Wykonawcą poprzez podanie nr telefonów w celu sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.  Zgłaszać każdorazowo pisemnie konieczność wykonania robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych (prace wykonane bez akceptacji Zamawiającego nie będą kosztem pokrywanym przez Zamawiającego). Podstawą wykonania i rozliczenia robót dodatkowych/zamiennych/uzupełniających będzie spisany i zaakceptowany przez obydwie strony protokół.  Prowadzić dziennik budowy i dokonywać wpisów zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Dzienniki budowy po zakończeniu realizacji zamówienia będzie przekazany Zamawiającemu. 6. Oferent musi dysponować kadrą kierowniczą o doświadczeniu niezbędnym do wykonania zadania – uprawnienia wykonawcze drogowe 7. W celu prawidłowej wyceny zadania zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem, na którym realizowane będą roboty 8. Kamień, ziemię z urobku pozostałą po robotach ziemnych itp. oraz materiały z rozbiórki, które nie nadają się do powtórnego wbudowania, Wykonawca wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami w tym hierarchią postępowania z odpadami. 9. Wykonawca zorganizuje plac budowy w sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej. 10. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa celem zajęcia pasów drogowych dróg powiatowych i krajowej. 11. Roboty ulegające zakryciu podlegają odbiorowi przez inspektora nadzoru inwestorskiego 12. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Wykonawcę muszą być zgłoszone pisemnie do Zamawiającego. Warunkiem wykonania prac zamiennych jest pisemne zatwierdzenie każdorazowo zakresu tych prac przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 13. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji takich jak kolizje z istniejąca infrastrukturą, powodujące konieczność zmian projektowych, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na stosowne przeprojektowanie parametrów i standardów przyjętych umową. 14. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt poinformuje zarządców sieci o terminie rozpoczęcia prac 15. Atesty, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed ich wbudowaniem 16. Po wykonaniu prac Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona i przedłoży inwentaryzację geodezyjną 17. Wykonawca udziela minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty . 18. Wykonawca przedłoży niezbędne badania laboratoryjne w zakresie realizacji zadania zgodnie z zapisami ujętymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej 19. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną zadania 20. Wykonawca przed przystąpieniem do robót wyznaczy projektowany pas drogowy oraz wyznaczy w terenie punkty wysokościowe górnego poziomu warstwy ścieralnej nawierzchni asfaltowej przedkładając podpisany przez uprawnionego geodetę szkic tyczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach