Przetargi.pl
Przebudowę ul. Szkolnej na odcinku od ul. Fabianowskiej do ul. Grunwaldzkiej w m. Plewiska w ciągu DP 2387P

Urząd Gminy Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62052 Komorniki, ul. Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751 , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Komorniki
    ul. Stawna 1
    62052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, fax. 618 107 985
    REGON: 53862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę ul. Szkolnej na odcinku od ul. Fabianowskiej do ul. Grunwaldzkiej w m. Plewiska w ciągu DP 2387P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie branży instalacyjnej zamówienie obejmuje budowę kolektora deszczowego o średnicy fi 800 mm na długości ok. 276 m metodą mikrotunelingu wraz z systemem studni rewizyjnych oraz ściekowych z wpustami. Budowany kanał poza funkcją odprowadzenia wód opadowych z odcinka ul. Szkolnej będzie również łączył kolektor fi 800 mm ułożony w ul. Fabianowskiej z kolektorem na ul. Grunwaldzkiej. W zakresie branży drogowej zamówienie obejmuje odtworzenie nawierzchni w związku z ułożeniem kanalizacji deszczowej (w obrębie studni rewizyjnych, studni wpustowych oraz przykanalików), jak również frezowanie 3 cm nawierzchni drogi i ułożenie 5 cm warstwy betonu asfaltowego na ul. Szkolnej pomiędzy ul. Fabianowską i ul. Grunwaldzką. Dodatkowo w zakres zamówienia wchodzi budowa jednostronnego chodnika o długości ok. 201 m wraz ze zjazdami do posesji według odrębnego opracowania. UWAGA: Zakres załączonej dokumentacji projektowej dot. kanalizacji deszczowej na odcinku od studni D3/1 do Studni S1 został zrealizowany w trakcie budowy kolektora na ul. Grunwaldzkiej, w związku z czym odcinek ten nie wchodzi w zakres zamówienia. Dokumentacja projektowa dotycząca odtworzenia nawierzchni drogi przewiduje odtworzenie nawierzchni przy założeniu ułożenia kanału deszczowego w wykopie otwartym. Ze względu na zmianę technologii ułożenia kanału deszczowego na mikrotuneling odtworzenie pełnej konstrukcji nawierzchni będzie miało miejsce jedynie w obrębie studni rewizyjnych, przykanalików oraz studni wpustowych. Zakres frezowania 3 cm górnej warstwy nawierzchni oraz nakładka 5 cm warstwy ścieralnej zostaną zrealizowane w pełnym zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej. Do niniejszej specyfikacji załączono przedmiary robót uwzględniające powyższe zmiany. Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. W zakres prac wchodzi złożenie do Nadzoru Budowalnego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również, jeśli jest wymagane, uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego zaświadczenia o braku sprzeciwu odnośnie przystąpienia do użytkowania. W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej oraz operatorzy sprzętu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy wg załączonego druku – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy 3) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4) Oryginał wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu 5) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach