Przetargi.pl
Przebudowę oświetlenia ulicznego ulic Morcinka, Granitowa, Zacisze, Kopalniana oraz Sucharskiego w Wojkowicach

Urząd Miasta Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7695066 , fax. 032 7695073
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Wojkowice
    ul. Jana III Sobieskiego 290A 290A
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 032 7695066, fax. 032 7695073
    REGON: 27064267000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę oświetlenia ulicznego ulic Morcinka, Granitowa, Zacisze, Kopalniana oraz Sucharskiego w Wojkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w następującym zakresie: 1.Przebudowa oświetlenia ulicznego ulic Morcinka, Granitowa, Zacisze, Kopalniana oraz Sucharskiego w Wojkowicach na działkach gruntu nr 1094/25, 1094/23,1094/26, 1094/27, 1094/28,1094/29,1094/40,616,1095/6,1100/2,1095/44, 1095/2, 1095/41, 1095/4, 1095/37, wykonane zostaną zgodnie z dokumentacją budowlano-wykonawczą opracowaną w roku 2008 przez FWP NOBRA z siedzibą w Katowicach przy ul. Plater 2a oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla przebudowy oświetlenia ulicznego (Projekt budowlano - wykonawczy oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią odpowiednio Załączniki Nr 1 i Nr 2 do SIWZ) i przebiegać będą w dwóch etapach: a)Etap I - Przebudowa oświetlenia ulicznego na ulicach Morcinka i Zacisze, b)Etap II - Przebudowa oświetlenia ulicznego na ulicach Sucharskiego, Granitowej i Kopalnianej. 2.W ramach robót objętych Etapem I w szczególności wykonane zostaną następujące czynności: a)demontaż całego oświetlenia na odcinku obejmującym niniejszy etap (po uruchomieniu nowego oświetlenia) b)zabudowa słupów z wysięgnikami: - pojedynczymi L1 ÷ L20; L22 ÷ L31; 01÷ 02 - razem 32 szt. (z czego 30 szt. słupów - L1÷L20, L22÷L31, zabudowane zostanie na ulicy Morcinka a 2 szt. słupów - 01÷02 zabudowane zostanie na ulicy Zacisze) - podwójnymi L21; T1 - razem 2 szt. na ulicy Morcinka, c)montaż 36 szt. opraw, d)montaż szafy oświetleniowej, e)wykonanie wszystkich powiązań kablowych wraz z ułożeniem bednarki ocynkowanej oraz robotami towarzyszącymi, f)wykonanie tymczasowego połączenia nowego oświetlenia z istniejącą siecią oświetleniowa do czasu wykonania docelowego przyłącza przez Enion S.A., g)wykonanie przepustów pod jezdnią zgodnie z dokumentacją będącą Załącznikiem nr 1 i 2 do umowy, h)zlokalizowanie i podłączenie do nowego ciągu kablowego oświetlenia istniejącego oświetlenia między budynkami osiedlowymi przy ul. Morcinka. 3.W ramach robót objętych Etapem II w szczególności wykonane zostaną następujące czynności: a)demontaż całego oświetlenia na odcinku obejmującym niniejszy etap (po uruchomieniu nowego oświetlenia) b)zabudowa słupów z wysięgnikami: - ul. Sucharskiego T2 ÷ T23 - 22 szt., - ul. Granitowa R1 ÷ R5 - 5 szt., - ul. Kopalniana S1÷ S6 - 6 szt., c)montaż opraw - 33 szt., d)wykonanie wszystkich powiązań kablowych wraz z ułożeniem bednarki ocynkowanej oraz robotami towarzyszącymi, 4.Niezależnie od postanowień powyższych zakres prac obejmuje: a)wykonanie robót towarzyszących takich jak uruchomienie wykonanego oświetlenia, wyłączenia prądu, przywrócenie do stanu pierwotnego i uporządkowanie placu robót, nadzory, odbiory, próby, pomiary, b)wykonanie innych robót i czynności konieczne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót, c)zapewnienie obsługi geodezyjną i sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami (wraz z pomiarem powykonawczym, naniesieniem na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego i przekazaniem odbitek map Zamawiającemu i wykonaniem metryki, a także przekaże do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie dokumentację wynikową powstałą na podstawie zgłoszonej pracy geodezyjnej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Oferent wnosi wadium w pieniądzu wpłacając w kasie Urzędu Miasta, przelewem na rachunek Zamawiającego : 82105012271000000801570227 lub w jednej w poniższych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium wnosi się w terminie do dnia 21 stycznia 2010r. Termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego do dnia 20 stycznia 2010r. (dzień przed otwarciem ofert)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ. II. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach., na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca, 5) w przypadku wykonawców, którzy nie dysponują samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach