Przetargi.pl
Przebudowę dróg powiatowych z podziałem na zadania: Zadanie I – Przebudowa drogi Nr 1348W Zadanie II – Przebudowa drogi Nr 1301W Zadanie III – Przebudowa drogi Nr 1328W Zadanie IV – Przebudowa drogi Nr 1329W Zadanie V – Przebudowa drogi Nr 1354W

Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 682 22 15, , fax. 25 682 22 15
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie
    Mazowiecka 26
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 682 22 15, , fax. 25 682 22 15
    REGON: 1482375900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę dróg powiatowych z podziałem na zadania: Zadanie I – Przebudowa drogi Nr 1348W Zadanie II – Przebudowa drogi Nr 1301W Zadanie III – Przebudowa drogi Nr 1328W Zadanie IV – Przebudowa drogi Nr 1329W Zadanie V – Przebudowa drogi Nr 1354W
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I - Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1348W Wola Łaskarzewska – Budy Krępskie – Sobolew 11+475 ÷ 11+775 polegającej na robotach rozbiórkowych nawierzchni pod przepust. Kolejnym etapem będzie wykonanie przepustu pod drogą i kolektora deszczowego, ustawienie krawężników i wykonanie chodnika, wykonanie poszerzeń podbudowy i nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa, zjazdy gospodarcze, rowy, oznakowanie pionowe i poziome. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. Zadanie II - Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1301W Stara Prawda – Jamielne – Iwowe w km 5+880 ÷ 6+879 polegające na robotach pomiarowych, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego. Kolejnym etapem będzie wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa i renowacja rowu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. Zadanie III - Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1328W Garwolin – Reducin – Górzno – Samorządki – Żelechów od km 7+742 do km 8+005. Roboty będą polegały na wyrównaniu i wykonaniu nawierzchni z masy bitumicznej asfaltowej, wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego i oczyszczenie rowów z namułu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. Zadanie IV- Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1329W Górzno – do drogi nr 17 od km 0+244 do km 0+484. Roboty będą polegały na frezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej, wyrównaniu jej masą bitumiczną asfaltową, ułożeniu siatki przeciw spękaniowej i wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni z asfaltobetonu. W zakresie tego zadania znajduje się też wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej, poboczy z kruszywa łamanego i oczyszczenie rowów z namułu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. Zadanie V- Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1345W (Paprotnia) – gr. woj. – Mościska – Wola Życka – Kozice – Trojanów w km 0+000 ÷ 3+353 polegającej na wykonaniu poszerzeń podbudowy z kruszywa łamanego. Kolejnym etapem będzie wykonanie chodnika oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Po zakończeniu w/w prac wykonane zostanie pobocze z kruszywa, zjazdy gospodarczych i na drogi boczne, rowy, oznakowanie pionowe i poziome oraz ustawione elementy bezpieczeństwa w postaci oświetlenia przejścia dla pieszych i znaku aktywnego D-6 nad przejściem dla pieszych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujące czynności, w zakresie realizacji zamówienia. Wymagania Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: 1. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - obsługa maszyn i sprzętu przy wykonywaniu robót drogowych, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu pracy. 2. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczenia i dokumentów w zakresie spełniania w/w wymogów 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia; 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak; data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6. Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa w ust. 1 wykonujących przedmiot zamówienia, w przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia 7. Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 8. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w §. 7. (wzór umowy dla zadania I, II, III, IV, V) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zadanie I - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1348W Wola Łaskarzewska – Budy Krępskie – Sobolew w km 11+475 ÷ 11+775 - w wysokości 4 342,92zl (słownie: cztery tysiące trzysta czterdzieści dwa złote 92/100) zadanie II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1301W Stara Prawda – Jamielne – Iwowe w km 5+880 ÷ 6+879 - w wysokości 4 595,96zł (słownie: cztery tysiące pięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych 96/100), zadanie III - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1328W Garwolin – Reducin – Górzno – Samorządki - Żelechów w km 7+742 ÷ 8+005 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, zadanie IV- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1329W Górzno – do drogi nr 17 w km 0+244 ÷ 0+484 – w wysokości 1 913,39zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset trzynaście złotych 39/100), zadanie V- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1354W (Paprotnia) – gr. woj. – Mościska – Wola Życka – Kozice – Trojanów w km 0+000 ÷ 3+353 – w wysokości 63 622,88zł (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące sześćset dwadzieścia dwa złote 88/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy (Zadanie I, II, III, IV, V) sporządzony na załączonym druku, zawierający w szczególności; wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2) Wypełniony formularz Kosztorysu ofertowego (Zadanie I, II, III, IV, V) z wartością robót stanowiącą cenę ofertową zamówienia, która stanowi kwota brutto (tj. netto + podatek VAT zgodny z obowiązującymi przepisami prawa). 3) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 6) Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Zadanie I, II, III, IV, V) 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w lit a) - d) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8) Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, (którego oferta została najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w rozdz. VII ust. 9. pkt. 2) a.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach