Przetargi.pl
Przebudowa(Modernizacja),budowa nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nielisz w 2017r.

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22413 Nielisz, Nielisz
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727 , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279
    22413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, fax. 84 63 12 715
    REGON: 54352200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa(Modernizacja),budowa nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nielisz w 2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa(modernizacja) nawierzchni oraz budowa niżej wymienionych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nielisz w 2017r.: 1/ Przebudowa(Modernizacja) drogi wewnętrznej, działka geodezyjna nr 825 w miejscowości Średnie Duże na odcinku 200mb 2/ Przebudowa(Modernizacja) drogi wewnętrznej, działka geodezyjna nr 776 w miejscowości Średnie Duże na odcinku 106mb.3/ Przebudowa(Modernizacja) drogi gminnej nr 110164L w miejscowości Staw Ujazdowski na odcinku 156 mb 4/ Przebudowa(Modernizacja) drogi gminnej nr 110169L i drogi gminnej nr 116192L w miejscowości Ruskie Piaski na odcinku 145mb. 5/ Przebudowa(Modernizacja) drogi gminnej nr 110182L w miejscowości Złojec na odcinku 324 mb 6/ Przebudowa(Modernizacja) drogi gminnej nr 110181L w miejscowości Złojec na odcinku 221 mb 7/ Przebudowa(Modernizacja) dróg wewnętrznych, nr działek 1752, 1757, 1758 w miejscowości Nielisz na odcinku 222mb. 8/ Budowa drogi gminnej nr 110128L w miejscowości Nawóz na odcinku 224mb 9/ Przebudowa(Modernizacja) drogi gminnej nr 116183L w miejscowości Nielisz na odcinku 83 mb Uzupełnienie poboczy na w/w drogach zostanie wykonane we własnym zakresie przez Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża na części dróg b) Oczyszczanie mechaniczne nawierzchni c) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym/klińcem kamiennym d) Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych e) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm 3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ obejmujących Przedmiary robót i kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 2 egz. b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 2 egzemplarzach. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 6.1. Przedstawienia harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych i uzgodnienia go z Zamawiającym. 6.2. Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. 6.3. Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. 6.4. Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. 6.5. Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. 6.6. Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. 6.7. Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy – spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku – do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. 6.8. Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. 7. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. 8. Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do siwz jest integralną częścią niniejszej dokumentacji - zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach w nim określonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: : Bank Spółdzielczy w Nieliszu z/s. w Stawie Noakowskim nr : 93 9628 0007 2001 0000 0013 3351 z dopiskiem „wadium – znak sprawy:KD.271.12..2016 ”na zadanie pn.: Przebudowa(modernizacja) nawierzchni oraz budowa niżej wymienionych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nielisz w 2017r.: – wadium wniesione w tej formie musi wpłynąć na konto zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert, przelew środków musi być dokonany z konta na konto; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). UWAGA: Oryginał poręczenia, gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy złożyć do zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz oferty z zaznaczeniem ”Oryginał wadium przetargowego”, natomiast kserokopię poświadczoną przez wykonawcę „za zgodność z oryginałem” należy dołączyć jako dokument do oferty. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach