Przetargi.pl
Przebudowa Zespołu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Nr 1 w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126330828 , fax. 126343151
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    ul. Helclów 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126330828, fax. 126343151
    REGON: 000293172
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Zespołu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Nr 1 w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie (DPS), na nieruchomości położonej przy ul. Helclów 2, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116, jednostka ewidencyjna Śródmieście, polegających na przebudowie Zespołu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego Nr 1 (ZPO1), mieszczącego się w części środkowej na I piętrze budynku głównego DPS (budynek A), obejmujących przebudowę wszystkich pomieszczeń, tj. pokoi mieszkańców, sanitariatów, dyżurek i magazynów, wraz z wyprowadzeniem części instalacji z poziomu piwnic na poziom I piętra oraz z poziomu I piętra na wyższe kondygnacje. 2. Przedmiot zamówienia wykonany będzie w oparciu o dokumentację przetargową, Ofertę Wykonawcy a także przeprowadzoną wizję lokalną na terenie prowadzenia robót budowlanych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym obowiązki Wykonawcy robót budowlanych, został określony w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do SIWZ, a także we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz w Zakresie rzeczowym robót budowlanych, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełny proces robót budowlanych wraz z zakupem, montażem, dostawą, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z budynku DPS odpadów, materiałów z rozbiórki i demontażu oraz utylizacją materiałów, zgodnie z informacjami zawartymi w projektach budowlanych i wykonawczych, STiWOR, pozwoleniach na budowę, pozwoleniach Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – wszystkie wymienione dokumenty stanowią Załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: przebudowę wszystkich pomieszczeń t.j. pokoi mieszkalnych, sanitariatów, dyżurek oraz magazynów w części środkowej na pierwszym piętrze budynku głównego „A” Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, w zakresie: 1) robót ogólnobudowlanych obejmujących wyburzenie oraz wykonanie pomieszczeń zgodnie z układem funkcjonalnym wskazanym w projekcie, w tym: roboty rozbiórkowe i demontażowe; roboty murarskie; roboty tynkarskie; konstrukcje żelbetowe; posadzki; ściany systemowe; sufity podwieszane; malowanie i montaż okładzin ściennych; wyposażenie sanitariatów; uszczelnienie kominów; 2) stolarki drzwiowej obejmującej wykonanie: a) montażu nowych drzwi dymoszczelnych do sanitariatów i pokoi z wyłączeniem zabytkowych drzwi z korytarza do pomieszczeń; b) renowacji będących w posiadaniu Zamawiającego 2 sztuk dwuskrzydłowych drzwi zabytkowych z futrynami wraz z ich montażem do pomieszczeń nr „1.06” i „1.15” (drzwi zostały złożone w depozycie; docelowy kolor drzwi zgodny z paletą NCS nr S 2005–G90Y); 3) przeniesienia istniejącej wanny model: DELTON WPC- 300 BM dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych do pomieszczenia nr „1.22”; 4) demontażu istniejących instalacji oraz wykonania nowych instalacji, w tym: a) instalacji elektrycznej wraz z instalacją oświetlenia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową; b) instalacji strukturalnej; c) instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego; d) instalacji przyzywowej; e) instalacji sygnalizacji pożaru wraz z wpięciem do istniejąc centrali – Schrack B5; f) instalacji telewizyjnej; g) instalacji wod-kan; h) instalacji radiowęzła; i) instalacji CCTV; j) instalacji wentylacji. 6. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Budynek w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie zostanie wyłączony z użytkowania za wyjątkiem wszystkich pomieszczeń położonych na terenie ZOP1, które to zostaną wyłączone z użytkowania od dnia 5 lipca 2018 roku (termin przewidywany) na okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca od dnia przejęcia od Zamawiającego placu budowy może wykonywać wszelkie roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jednakże nie mogą one ingerować w przestrzeń pokoi mieszkańców. Ponadto realizacja przedmiotu zamówienia oraz rozpoczęcie robót budowlanych w pokojach mieszkańców będzie możliwa po wcześniejszym dokonaniu przeniesieniu mieszkańców z całego Oddziału. 2) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć majątek Zamawiającego przed uszkodzeniem z uwagi na prowadzone roboty, w tym, w szczególności – należycie i odpowiednio zabezpieczyć pomieszczenie serwerowni wraz z szafą serwerową i wszystkimi urządzeniami znajdującymi się w serwerowni. 3) Aktualnie na terenie nieruchomości Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów prowadzone są roboty budowlane związane z realizacją zadania polegającego na budowie nowego pawilonu DPS. Ponadto równolegle z wykonywaniem przedmiotu zamówienia planowane jest również prowadzenie robót budowlanych związanych z realizacją: a) przebudowy trzeciego segmentu muru ogrodzeniowego; b) zagospodarowania terenu w formule „Zaprojektuj i wybuduj”; c) montażu platformy przyschodowej na parterze budynku A. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i umożliwienia prowadzenia robót z pozostałymi wykonawcami prowadzącymi wymienione w ust. 3 roboty oraz do współpracy z innymi wykonawcami prowadzącymi roboty na terenie nieruchomości przy ul. Helclów 2. 4) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia prowadzone są na podstawie Decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 2621/2016 z dnia 02 listopada 2016 roku wydanej przez Prezydenta Miasta Krakowa (Załącznik Nr 4 do SIWZ) zmienionej decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 308/6740.2/2018 z dnia 16 marca 2018 roku. Roboty budowlane wymienione w pkt 3) powyżej realizowane na terenie DPS prowadzone są/ będą na podstawie odrębnych pozwoleń na budowę. 5) Budynek A Domu Pomocy Społecznej w którym będą prowadzone roboty budowlane położony przy ul. Helclów 2 w Krakowie, wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A-114 i znajduje się na obszarze układu urbanistycznego Kleparza, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-648 oraz na obszarze uznanym za pomnik historii „Kraków – historyczny zespół miasta”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.) 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł brutto: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego PKO BP SA Depozyty nr 85102028920000550205898608 Tytułem „Wadium – przetarg nieograniczony: Przebudowa Zespołu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Nr 1 w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów”. tak aby przed upływem terminu składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być złożone w oryginale i wystawione na Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów, 31-148 Kraków, ul. Helclów 2, 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10, 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. a) W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 4. Formularz oferty – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach