Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ W MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W GORLICACH NA CELE PRZEDSZKOLNE WRAZ Z ROBOTAMI DOSTOSOWAWCZYMI DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 551 252 , fax. 183 551 212
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 551 252, fax. 183 551 212
    REGON: 491893204
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ W MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W GORLICACH NA CELE PRZEDSZKOLNE WRAZ Z ROBOTAMI DOSTOSOWAWCZYMI DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w Miejskim Zespole Szkół nr 3 w Gorlicach na cele przedszkolne wraz z robotami dostosowawczymi pod potrzeby osób niepełnosprawnych w ramach likwidacji barier w placówkach edukacyjnych w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się. 2.Zamówienie obejmuje wykonanie w Miejskim Zespole Szkół nr 3 w Gorlicach zlokalizowanym na działce nr 526/1 w Gorlicach robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na cele przedszkolne wraz z robotami dostosowawczymi pod potrzeby osób niepełnosprawnych oraz przebudowę pomieszczeń administracji szkolnej. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: wybicie nowych otworów drzwiowych, poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, wyburzenie istniejących ścian działowych, domurowanie nowych ścian działowych, wykonanie nadproży w projektowanych otworach drzwiowych, montaż nowych drzwi, roboty instalacyjne w oparciu o istniejące instalacje sanitarne, c.o., oraz elektryczną, roboty wykończeniowe, biały montaż, budowę pochylni dla przystosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych prowadzącą do głównego wejścia na teren placówki wraz ze schodami. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania wyposażenia/umeblowania pomieszczeń tj. stołów, biurek, krzeseł, szafek, kuchenki, zmywarki oraz lodówki, określonych dokumentacją projektową pn: „Projekt przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w Miejskim Zespole Szkół nr 3 w Gorlicach na cele przedszkolne wraz z robotami dostosowawczymi pod potrzeby osób niepełnosprawnych w ramach likwidacji barier w palcówkach edukacji w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się oraz przebudowa pomieszczeń administracji szkolnej zlokalizowanego na działce nr 526/1 w Gorlicach, obręb Gorlice”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja: 1) Projekt przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w Miejskim Zespole Szkół nr 3 w Gorlicach na cele przedszkolne wraz z robotami dostosowawczymi pod potrzeby osób niepełnosprawnych w ramach likwidacji barier w palcówkach edukacji w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się oraz przebudowa pomieszczeń administracji szkolnej zlokalizowanego na działce nr 526/1 w Gorlicach, obręb Gorlice (UWAGA: z przedmiotowego projektu nie należy wykonywać w niniejszym przedmiocie zamówienia wyposażenia/umeblowania pomieszczeń tj. stołów, biurek, krzeseł, szafek, kuchenki, zmywarki oraz lodówki) – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla „Projektu przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w Miejskim Zespole Szkół nr 3 w Gorlicach na cele przedszkolne wraz z robotami dostosowawczymi pod potrzeby osób niepełnosprawnych w ramach likwidacji barier w palcówkach edukacji w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się oraz przebudowa pomieszczeń administracji szkolnej zlokalizowanego na działce nr 526/1 w Gorlicach, obręb Gorlice” – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Decyzja Nr 111/2017 z dnia 07.03.2017 r. znak AB.6740.68.2017 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Opis materiałów równoważnych – załącznik nr 4 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 – 14.30, wtorek do piątek 8.00 – 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2. W przypadku proponowanych przez Wykonawcę materiałów równoważnych do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych równoważnych materiałów; 1.3. Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 1.4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiącego zał. nr 14 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach