Gmina Perzów ogłasza przetarg
- Adres: 63-642 Perzów, Perzów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 78 61 060 , fax. 62 78 61 509
- Data zamieszczenia: 2018-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Perzów
Perzów 78
63-642 Perzów, woj. wielkopolskie
tel. 62 78 61 060, fax. 62 78 61 509
REGON: 25085520000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.nowoczesnagmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ PO BYŁEJ SZKOLE W DOMASŁOWIE NA PLACÓWKĘ DOMU DZIENNEGO POBYTU SENIORA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu uzytkowania pomieszczeń po byłej szkole podstawowej w Domasłowie na Dom Dziennego Pobytu Seniora, w zakresie: 1) Roboty rozbiórkowe, ogólnobudowlane i wykończeniowe związane z przebudową pomieszczeń po byłej szkole podstawowej celem wykonania w pełni funkcjonalnego Domu Dziennego Pobytu Seniora. 2) Roboty ogólnobudowlane związane z przebudową pomieszczeń, w tym roboty wykończeniowe wewnątrz i na zewnątrz budynku, łącznie z dojściami, podjazdami, elewacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót. 3) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej. 4) Wykonanie instalacji elektrycznych wraz z osprzętem. 5) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem. 6) Wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej wraz z armaturą sanitarną. 7) Wykonanie wentylacji mechanicznej z osprzętem. 8) Wykonanie instalacji sanitarnej wraz z urządzeniami sanitarnymi, odcinkiem zewnętrznym i podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. 9) Wykonanie technologii kotłowni wraz osprzętem oraz remontu komina. 10) Wykonanie zagospodarowania terenu poprze przycięcie konarów drzew, karczowanie krzaków i podszycia, renowacje trawników, dokonania nasadzeń i montażu urządzeń do ćwiczeń i ławek. 11) Zakres robót winien być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania o odbioru robót budowlanych, dla tego typu robót, łącznie z robotami towarzyszącymi, oraz na warunkach określonych w projekcie umowy. 12) Wykonawca robót budowlanych przy składaniu i wycenie ofert winien uwzględnić specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót. 13) Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót. 14) Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy posiadające aktualne atesty, certyfikaty dopuszczające je do stosowania oraz gwarancje na wszystkie zamontowane urządzenia. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wbudowania) oraz dostarczenie i rozruch maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. 15) Użyte materiały powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 16) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu itp.) w sposób zgodny z przepisami ustawy o odpadach oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, a także udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego. 17) Prace budowlane należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o obowiązujące przepisy i normy z zachowaniem bezpieczeństwa i higieny pracy. 18) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia i za jego jakość. 19) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 20) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie umieścić tablice informacyjne i ostrzegawcze w miejscu prowadzenia robót. 21) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie właściwie zabezpieczyć i oznakować teren budowy – prowadzenia prac budowlanych. 22) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia placu budowy do daty jego oddania równej dacie końcowego protokołu odbioru robót. 23) Zamawiający zastrzega, że wbudowane materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w projekcie i specyfikacji techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 63 8413 0000 0200 0619 2000 0006, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 6 u Pani Agnieszki Smolarek, w opieczętowanej kopercie z dopiskiem : Wadium w postępowaniu na „Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń po byłej szkole w Domasłowie na placówkę domu dziennego pobytu seniora” w ramach programu wieloletniego Senior + na lata 2015-2020-edycja 2018 a potwierdzoną kserokopię należy w sposób trwały załączyć w ofercie. 4. Nie należy załączać oryginału wadium do oferty. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 20.04.2018 r. do godz. 12 15. 6.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 7.Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 9.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 10. Zwrot i zatrzymanie wadium będą się odbywać zgodnie z art. 46 Pzp. 11. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium przez lidera konsorcjum lub jednego z uczestnika konsorcjum w imieniu wszystkich uczestników konsorcjum. 12. W przypadku Wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez jednego z uczestników konsorcjum w treści wadium musi być wyszczególniony pełen skład konsorcjum.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla spełnienia tego warunku Wykonawca przedkłada dokument, potwierdzający jego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz U. 2017 poz. 229), Wykonawca w terminie 3 dni, od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej protokołu z otwarcia ofert, zawierającego kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (art.86 ust.5 Ustawy Pzp) przedkłada Zamawiającemu Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcom nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 5 ), 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 2) 3)dowód wniesienia wadium (oryginał ),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana okien w budynku Starostwa Powiatowego w Złotowie
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja fasady frontowej w pawilonie wystawienniczym nr 12 na terenie Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
Dodano: 2022-10-14 - Modernizacja fasady frontowej w pawilonie wystawienniczym nr 12 na terenie Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
Dodano: 2022-09-07 - Montaż wraz z dostawą stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz parapetów wewnętrznych w budynku socjalno-biurowym w ramach zadania pt. „Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą” zlokalizowanego w 63-000 Środa Wlkp przy ul. Nad Strugą dz. nr ewid. 3885. Gmina Środa Wlkp.
Dodano: 2021-02-17 - Montaż wraz z dostawą stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz parapetów wewnętrznych w budynku socjalno-biurowym w ramach zadania pt. „Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą” zlokalizowanego w 63-000 Środa Wlkp przy ul. Nad Strugą dz. nr ewid. 3885. Gmina Środa Wlkp.
Dodano: 2020-12-29 - wymiana instalacji teletechnicznych w Bibliotece Uniwersyteckiej UAM [SSP, CCTV, SSWiN, zasialnie rezerwowe] - Etap I
Dodano: 2020-10-13 - Wymiana stolarki okiennej typowej , nietypowej na nową z profili z tworzyw sztucznych w budynkach MZBK w Lesznie
Dodano: 2019-07-09 - Wymiana świetlików na budynku szkolnym w miejscowości Długie Stare
Dodano: 2019-07-01 - Wymiana świetlików na budynku szkolnym w miejscowości Długie Stare
Dodano: 2019-05-28