MUZEUM NARODOWE ROLNICTWA I PRZEMYSŁU ROLNO-SPOŻYWCZEGO W SZRENIAWIE ogłasza przetarg
- Adres: 62-052 Szreniawa, ul. Dworcowa 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MUZEUM NARODOWE ROLNICTWA I PRZEMYSŁU ROLNO-SPOŻYWCZEGO W SZRENIAWIE
ul. Dworcowa 5
62-052 Szreniawa, woj. wielkopolskie
REGON: 639758481 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-szreniawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja fasady frontowej w pawilonie wystawienniczym nr 12 na terenie Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją fasady frontowej w pawilonie wystawienniczym nr 12 na terenie Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wykonanie przez wykonawcę na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji polegającej na modernizacji fasady frontowej w pawilonie wystawienniczym nr 12 na terenie Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie a także dokonanie niezbędnych zgłoszeń, uzyskanie pozwoleń wymaganych w procesie budowlanym ( w tym pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków) oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej i pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie prowadzonych robót; 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym, zwanego dalej PFU, oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ2. Zamawiający uzyskał pozytywną opinię Powiatowego Konserwatora Zabytków na temat planowanej modernizacji fasady pawilonu wystawienniczego nr 12, która została złączona do PFU. 3. Zamawiający umożliwi wykonawcom ubiegającym się o udzielenie przedmiotowego zamówienia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót. Wizję będzie można odbyć w dniach 12 - 16.09.2022 r. w godz. 9:00-13:00, po uprzednim powiadomieniu przedstawiciela Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji. Powiadomienie winno nastąpić w formie elektronicznej za pomocą Platformy e-Zamówienia oraz opcjonalnie na adres wskazany w pkt 1.5.9) ogłoszenia, najpóźniej do godz. 08:00 danego dnia (spośród dni wskazanych przez Zamawiającego), w którym wykonawca zamierza przeprowadzić wizję lokalną, wskazując w nim liczbę osób. Wizja jest fakultatywna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 500,00 zł.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:1) w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Santander Bank Polska S.A. nr 40 1500 1621 1216 2005 3732 0000 z adnotacją „Wadium DA.271.05.2022”;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na okres nie krótszy niż okres związania ofertą.4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji finansowej.Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.2. Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia.Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których każda obejmowała swym zakresem montaż stolarki budowlanej o wartości brutto (stolarki wraz z montażem) każdej z wykazanych robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł oraz potwierdzi, że roboty te zostały wykonane należycie.3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że będzie dysponował:1) projektantem branży architektonicznej tj. osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie po uzyskaniu tych uprawnień;2) kierownikiem robót branży ogólnobudowlanej, tj. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana okien w budynku Starostwa Powiatowego w Złotowie
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja fasady frontowej w pawilonie wystawienniczym nr 12 na terenie Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
Dodano: 2022-10-14 - Montaż wraz z dostawą stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz parapetów wewnętrznych w budynku socjalno-biurowym w ramach zadania pt. „Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą” zlokalizowanego w 63-000 Środa Wlkp przy ul. Nad Strugą dz. nr ewid. 3885. Gmina Środa Wlkp.
Dodano: 2021-02-17 - Montaż wraz z dostawą stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz parapetów wewnętrznych w budynku socjalno-biurowym w ramach zadania pt. „Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą” zlokalizowanego w 63-000 Środa Wlkp przy ul. Nad Strugą dz. nr ewid. 3885. Gmina Środa Wlkp.
Dodano: 2020-12-29 - wymiana instalacji teletechnicznych w Bibliotece Uniwersyteckiej UAM [SSP, CCTV, SSWiN, zasialnie rezerwowe] - Etap I
Dodano: 2020-10-13 - Wymiana stolarki okiennej typowej , nietypowej na nową z profili z tworzyw sztucznych w budynkach MZBK w Lesznie
Dodano: 2019-07-09 - Wymiana świetlików na budynku szkolnym w miejscowości Długie Stare
Dodano: 2019-07-01 - Wymiana świetlików na budynku szkolnym w miejscowości Długie Stare
Dodano: 2019-05-28 - PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ PO BYŁEJ SZKOLE W DOMASŁOWIE NA PLACÓWKĘ DOMU DZIENNEGO POBYTU SENIORA
Dodano: 2018-04-05