Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na sale dydaktyczne w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ulicy Świętopełka w m. Chojnice

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3966533
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3966533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na sale dydaktyczne w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ulicy Świętopełka w m. Chojnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na sale dydaktyczne w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Świętopełka w m. Chojnice. 2. Zakres zadań: a/ Roboty budowlane: - adaptacja pomieszczenia po LOK na salę dydaktyczną o pow. użytkowej 96,9 m2 - przebudowa części poddasza ma salę dydaktyczną wraz z nadbudową klatki schodowej o pow. użytkowej 214,0 m2 b/ Roboty sanitarne: - instalacja wody zimnej - instalacja ciepłej wody użytkowej - instalacja wodociągowa przeciwpożarowa - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja centralnego ogrzewania - instalacja wentylacji mechanicznej. c/ Roboty elektryczne: - wewnętrzne linie zasilające i rozdział energii - instalację elektryczną oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego - instalację elektryczną gniazd wtykowych 230 V - wydzieloną instalację elektryczną do zasilania gniazd komputerowych 230 V - instalację elektryczną do wentylacji - instalacja systemu do sygnalizacji pożaru. 3. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlanych - montażowych jak i rozbiórkowych. 4. Realizację inwestycji należy prowadzić w sposób umożliwiający dostęp do wszystkich kondygnacji i pomieszczeń istniejącego budynku Zespołu Szkół Specjalnych w ciągu roku szkolnego. 5. Transport materiałów budowlanych może się dobywać tylko ulicami: Dworcowa, Lipowa i Kolejowa z wjazdem na ul. Batorego na plac budowy, w przypadku uszkodzeń chodników, pasów zieleni, itp. należy wykonać ich naprawę. 6. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej oraz: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do Zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacja techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisje Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobów z europejskimi normami i aprobatami, d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatę techniczną , a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym zabytkowym, e) materiały stosowane bezpośrednio do renowacji murów zabytkowych posiadające certyfikat WTA. c/inne 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej. 2. Zobowiązuje się wykonawcę do sprawdzenia zgodności projektu budowlanego z przedmiarem robót i do zapoznania się z terenem budowy. 3. Zamawiający dopuszcza ujęcie i zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 4. W/w roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego oraz zgodnie z : A/ umową, B/ dokumentacją projektową, C/ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, D/ przedmiarami robót, E/ Polskimi Normami Budowlanymi, F/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Komplet materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy na plac budowy we własnym zakresie. 6. Przy wykonywaniu robót WYKONAWCA zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) wraz z obowiązującymi zarządzeniami i rozporządzeniami. 7. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 8. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy oraz przechowywanych materiałów budowlanych. 9. Oferta oraz Kosztorys Ofertowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia (z uwzględnieniem postanowień zawartych w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane w wymiarze 5 lat, licząc od dnia ich odbioru oraz na urządzenia i materiały wbudowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują poten?cjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.1.Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną ( w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) rodzajowo i wartościowo odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. - robota budowlana polegająca na przebudowie lub remoncie pomieszczeń o wartości co najmniej 300.000 zł brutto. 2.2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. 1/ Funkcje/ Stanowisko, Uprawnienia: Kierownik budowy - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń; Minimalne doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenie całkowite, 5 lat pracy w branży budowlanej,3 lata pracy na stanowisku kierownika robót; Osoby: Minimum jedna. 2/ Funkcja/Stanowisko, Uprawnienia: Kierownik robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; Minimalne doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w branży instalacyjnej, jak obok; Osoby: minimum jedna. 3/ Funkcja/Stanowisko, Uprawnienia: Kierownik robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych; Minimalne doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w branży instalacyjnej, jak obok; Osoby: Minimum jedna. W/w osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy?konanie zamówienia: 3.1. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia OC nie może być niższa niż 150.000,00 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp). 2. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 7.1.1) 7.1.4) siwz. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu / art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych/ - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) Dokument stwierdzający, że osoba/-y/ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: a/ wymagane uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń / kierownik budowy, /b/ uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych / kierownik robót/, c/ uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych / kierownik robót/. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. 4) Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby /osób/ posiadających wyżej wymagane uprawnienia /opisane w pkt 3/. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, / jak w pkt 3/ a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru określonego w załączniku nr 5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. 6) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego w/w osobami. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robota budowlana polegająca na przebudowie lub remoncie pomieszczeń o wartości co najmniej 300.000 zł brutto z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. 8) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150.000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę /ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie. Uwagi: - w/w dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, - w przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy stosować uregulowania zawarte w pkt 17 ppkt 5 i 7 siwz. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. /.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach