Przetargi.pl
ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW STAŁYCH Z TERENU GMINY ŻUKOWO

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW STAŁYCH Z TERENU GMINY ŻUKOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z trzech części. CZĘŚĆ I -odbiór i transport na wysypisko odpadów stałych komunalnych (śmieci i nieczystości) z kontenerów rozmieszczonych na terenie Gminy Żukowo oraz przeprowadzenie tzw. wystawek; CZĘŚĆ II - selektywna zbiórka odpadów stałych (papier, szkło, tworzywa sztuczne) w Rejonie Południowym Gminy Żukowo (Banino, Borkowo, Glincz, Leźno, Niestępowo, Otomino, Pępowo, Przyjaźń, Rutki, Skrzeszewo, Sulmin, Łapino, Widlino, Żukowo - ul. Armii Krajowej, ul. Gdańska, ul. Gdyńska, Osiedle Nowe, Osiedle Wybickiego, Osiedle Elżbietowo, Szkoła Podstawowa - ul. Gdyńska, Małkowo) oraz w Rejonie Północnym Gminy Żukowo (Chwaszczyno, Tuchom) CZĘŚĆ III - odbiór i transport na wysypisko odpadów stałych komunalnych z koszy ulicznych ustawionych na chodnikach i przy przystankach autobusowych położonych na terenie Gminy Żukowo, wraz ze sprzątaniem powierzchni przystanków i zatoczek autobusowych z odpadów komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: CZĘŚĆ I - 1.455,00 PLN; CZĘŚĆ II - 422,00 PLN; CZĘŚĆ III - 898,00 PLN. Łączna kwota wadium wynosi 2.775,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. Spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - dalej cyt.: PZP); Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia nr 2 - złożonego przez wykonawcę. (zał. nr 2 a do siwz) oraz po przedstawieniu n/w dokumentów: A. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności: 1) Posiada aktualny dokument potwierdzający odbiór śmieci przez wysypisko dla CZĘŚCI I i III - oświadczenie o zawarciu umowy z wysypiskiem. Ocena warunku odbędzie się na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego w/w oświadczenia. 2) Posiada dla CZĘŚCI II; oświadczenie, że są zawarte umowy z firmami na odbiór surowców wtórnych przez podmioty mające decyzje na ich wykorzystanie i transport. Ocena warunku odbędzie się na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego w/w oświadczenia. 3) Posiada decyzję zezwalającą na świadczenie usług na terenie Gminy Żukowo zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.); Ocena warunku odbędzie się na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia (decyzji). B. Wymagany potencjał techniczny: 1) CZĘŚĆ I - dwa samochody do wywozu kontenerów o pojemności 1,1 m3; jeden samochód wielkotonażowy lub samochód z przyczepą do przewozu odpadów wielkogabarytowych z wystawek; kontenery o poj. min. 1,1 m3 w ilości 60 szt. oraz 2 kpl. do selektywnej zbiórki odpadów + 6 pojemników do selektywnej zbiórki odpadów (mix). Ocena warunku odbędzie się na podstawie przedstawionego przez wykonawcę - wykazu sprzętu i wyposażenia technicznego dla części I zamówienia (zał. nr 3 do siwz). 2) CZĘŚĆ II - 31 zestawów składających się z trzech różniących się kolorystycznie pojemników o poj. min. 2,5 m3 każdy (pojemniki na papier, szkło, tworzywa sztuczne), samochód do wywozu odpadów z pojemników. Ocena warunku odbędzie się na podstawie przedstawionego przez wykonawcę - wykazu sprzętu i wyposażenia technicznego dla części II zamówienia (zał. nr 3 do siwz). 3) CZĘŚĆ III - dwie małe śmieciarki bezpyłowe o ciężarze całkowitym do 11 ton - do wywozu odpadów z koszy ulicznych o pojemności 50 l.; sprzęt do czyszczenia i sprzątania powierzchni przystanków i zatoczek autobusowych z odpadów komunalnych. Ocena warunku odbędzie się na podstawie przedstawionego przez wykonawcę - wykazu sprzętu dla części III zamówienia (zał. nr 3 do siwz). UWAGA! Wykonawca powinien przedstawić w wykazie sprzętu i wyposażenia technicznego dla części I i II; w wykazie sprzętu dla części III (zob.: zał. nr 3 do siwz) wymagany przez Zamawiającego potencjał techniczny do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (zob. załącznik do oświadczenia nr 2 - ZOBOWIĄZANIE). C. Wymagane osoby zdolne do wykonania zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - dwóch kierowców, jeden operator, jeden załadunkowy. Ocena warunku odbędzie się na podstawie przedstawionego przez wykonawcę - wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - części I (zał. nr 4 do siwz). 2) CZĘŚĆ II - kierowca, jeden operator i jeden załadunkowy lub kierowca, dwóch załadunkowych. Ocena warunku odbędzie się na podstawie przedstawionego przez wykonawcę - wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - części II (zał. nr 4 do siwz). 3) CZĘŚĆ III - dwóch kierowców i dwóch załadunkowych. Ocena warunku odbędzie się na podstawie przedstawionego przez wykonawcę - wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - części III (zał. nr 4 do siwz). UWAGA! Wykonawca powinien przedstawić w wykazie osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia odpowiednio dla części I, II i III (zob.: zał. nr 4 do siwz) wymagane przez Zamawiającego osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (zob. załącznik do oświadczenia nr 2 - ZOBOWIĄZANIE). 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia nr 1- złożonego przez wykonawcę (zał. nr 2 do siwz). 3. Określić części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia nr 3 - złożonego przez wykonawcę (zał. nr 2 b do siwz). 4. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia za kwotę: 1) CZĘŚĆ I min. 180.000,00 PLN brutto; 2) CZĘŚĆ II min. 60.000,00 PLN brutto; 3) CZĘŚĆ III min. 120.000,00 PLN brutto. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie wykazu usług zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - (zał. nr 5 do siwz - Wykaz zrealizowanych zamówień) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). 5. Posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i udokumentuje, że prowadzi działalność gospodarczą zgodną z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA!!! Jeśli WYKONAWCA składa ofertę na więcej niż jedną część musi spełniać w/w wymogi łącznie tzn. np. jeśli składa na CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II musi dysponować kontenerami o poj. min. 1,1 m3 w ilości 60 szt.; 2 kpl. do selektywnej zbiórki odpadów + 6 pojemników do selektywnej zbiórki odpadów (mix) oraz 31 zestawami pojemników. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione, odpowiednio: 1) przez każdego Wykonawcę (osobno) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP, 2) przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 PZP. Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, musi do upływu terminu składania ofert (z wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 26 ust. 3 PZP) wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w/w pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty i formularz cenowy (zał. nr 1 do siwz). 2) Oświadczenie nr 2 - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 PZP (zał. nr 2 a do siwz); 3) Oświadczenie nr 1 - że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP (zał. nr 2 do siwz); 4) Oświadczenie nr 3 - o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zał. nr 2 b do siwz); 5) Wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego na poszczególną część zamówienia (zał. nr 3 do siwz); 6) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia na poszczególną część zamówienia (zał. nr 4 do siwz). 7) Wykaz zrealizowanych zamówień wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje (zał. nr 5 do siwz). 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9) Aktualny dokument potwierdzający odbiór śmieci przez wysypisko dla CZĘŚCI I i III- oświadczenie o zawarciu umowy z wysypiskiem, 10) Dla CZĘŚCI II: oświadczenie, że są zawarte umowy z firmami na odbiór surowców wtórnych przez podmioty mające decyzje na ich wykorzystanie i transport. 11) Decyzję zezwalającą na świadczenie usług na terenie Gminy Żukowo zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.); 12) Potwierdzenie wniesienia wadium. 13) Wykonawca powinien również załączyć do oferty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 2 PZP); b) W przypadku osoby (osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć: oryginał pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. 14) Wykonawca składa w ofercie zdjęcia i reklamówki proponowanych kontenerów / pojemników. 2. Wykonawca składa dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty w językach obcych składa się wraz z tłumaczeniem ich treści na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający ocenia w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach