Gmina Zduny ogłasza przetarg
- Adres: 99-440 Zduny, 1C
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 387 590 , fax. 468 387 423
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zduny
1C
99-440 Zduny, woj. łódzkie
tel. 468 387 590, fax. 468 387 423
REGON: 55159100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugzduny.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NOWYCH ZDUNACH NA ŻŁOBEK WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ WEJŚCIA DO BUDYNKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Nowych Zdunach z przeznaczeniem na pomieszczenia żłobka wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę. Pomieszczenia żłobka powinny zostać dostosowane do przyjęcia 16 dzieci. 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego zakres przedmiotowy określa SIWZ, dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 2 do SIWZ oraz istotne postanowienia umowy stanowiące – załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Projektowaną przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej na żłobek zaprojektowano jako osobną strefę pożarową z oddzielnym projektowanym wejściem do budynku od strony wschodniej. Żłobek składa się z następujących części funkcjonalnych: 1) strefa wejściowa i rozbieralnia dla dzieci, 2) sala zabaw wraz z jadalnią, 3) sala odpoczynkowa, 4) strefa socjalna dla obsługi żłobka, 5) strefa sanitarna dla dzieci. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami określonymi w dokumentacji projektowej. 5. Zakres robót architektoniczno-budowlanych obejmuje w szczególności: 1) prace przygotowawcze, 2) prace konstrukcyjne - wykonanie konstrukcji stalowej wymian ścian nośnych, 3) przemurowania ścian wewnętrznych wraz z pracami rozbiórkowymi, 4) realizacja ścianek działowych z elementami naświetli, 5) realizacja wewnętrznych instalacji sanitarnych, 6) realizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych, 7) wykonanie posadzek i podłóg wewnętrznych, 8) wykonanie prac tynkarsko-malarskich, 9) montaż ślusarki zewnętrznej, 10) montaż stolarki wewnętrznej, 11) realizacja obróbek blacharskich, 12) montaż stałego wyposażenia i białej armatury, 13) prace wykończeniowe, 14) prace porządkowe. 6. Zgodnie z dokumentacją projektową obiekt zostanie wyposażony w następujące instalacje: 1) wodociągową, 2) kanalizacji sanitarnej, 3) c.o. i c.w.u. 4) hydrantową (istniejący hydrant), 5) wentylacji, 6) elektryczną. 7. Zagospodarowanie terenu - wyposażenie lokalu w osobne wejścia (wejście główne od strony wschodniej), wejście jako przedsionek i wózkownia; przy nowym wejściu niezbędnym jest wykonanie kompleksowej rampy dla osób niepełnosprawnych wraz ze spocznikiem i schodami wejściowymi oraz dojścia chodnikiem do istniejącego ciągu komunikacyjnego przy głównym wejściu do budynku - elementy te zaprojektowano jako nawierzchnia z kostki betonowej. Nad wejściem zostanie wykonane wspornikowe zadaszenie montowane do zewnętrznej ściany budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Dodano: 2024-04-15 - Rewitalizacja pomieszczeń zabytkowego dworu w Krzyżanowie
Dodano: 2024-04-05 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 8 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2024-01-06 - Wymiana wykładziny na gres oraz malowanie ścian i sufitów w Oddziale ZUS Tomaszów Mazowiecki
Dodano: 2024-01-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ścian piwnic budynku biurowego, zabytkowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58.
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2023-10-27 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2023-10-23 - roboty remontowo-budowlane w Sądzie Rejonowym w Łasku, w trzech budynkach w zakresie „OZNAKOWANIE DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU, UL. KOLEJOWA 12 (...)
Dodano: 2023-10-04 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ścian piwnic budynku biurowego, zabytkowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58.
Dodano: 2023-09-11