Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku OSP na klub dziecięcy oraz budową miejsc postojowych i placu zabaw

Gmina Gorzów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-310 Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3505710, 715 , fax. 034 3505710, 715 wew. 42
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzów Śląski
    ul. Wojska Polskiego 15
    46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie
    tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42
    REGON: 15139861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl, www.bip.gorzowslaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku OSP na klub dziecięcy oraz budową miejsc postojowych i placu zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne 1. Projekt przebudowy przewiduje wykonanie następujących robót: 1) przebudowę ścian zewnętrznych i wewnętrznych, 2) osadzenie okien i drzwi, 3) wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych, 4) wykonanie podłóż i posadzek, 5) przebudowę wewnętrznych biegów schodowych, 4) obłożenie płytami ognioodpornymi stropu w garażu OSP (oddzielenie stref pożarowych), 6) wykonanie gładzi gipsowych, okładzin z płytek ceramicznych i malowanie pomieszczeń farbami akrylowymi, 7) wybudowanie zewnętrznego podjazdu dla wózków, 8) ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, 9) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznych „siły i światła” oraz niskoprądowych, 10) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i wewnętrznej instalacji chłodzenia, 11) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej i przeciwpożarowej, 12) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, 13) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, z kotem gazowym kondensacyjnym, 14) zamontowanie koncentrycznego komina spalinowo-powietrznego, systemowego. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ. Część 2: Wykonanie placu zabaw 4. W zakres wykonania placu zabaw wchodzi: 1) plac zabaw z elementami zabawowymi, 2) nawierzchnia placu zabaw – bezpieczna, 3) mała architektura (ławki, kosze na śmieci), 4) ogrodzenie. Powierzchnia placu zabaw: 230 m2 Informacje dodatkowe: Rysunki załączone w dokumentacji projektowej są ilustracjami mającymi charakter poglądowy i obrazują elementy jakie Zamawiający oczekuje uzyskać. Rysunki mają na celu ułatwienie Wykonawcy przygotowanie oferty przetargowej. Dopuszcza się tolerancję odchyleń w wymiarach urządzeń zabawowych -/+ 10%, jeśli urządzenia te posiadają odpowiednią dla każdego urządzenia strefę bezpieczeństwa i nie kolidują ze strefami bezpieczeństwa sąsiednich urządzeń zabawowych. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, zabezpieczone przed czynnikami atmosferycznymi. Użyte do wykonania zamówienia materiały muszą być I gatunku. W celu potwierdzenia że oferowane urządzenia zabawowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego , Wykonawca na wezwanie zamawiającego złoży aktualne certyfikaty zgodności z Polską Normą serii PN-EN lub deklaracjami zgodności z ww. normą oferowanych urządzeń (określoną w projekcie technicznym do projektu zagospodarowania placu zabaw – znajdującym się w załączniku nr 12 do SIWZ), karty techniczne oferowanych urządzeń – wraz z rysunkami, katalogami lub zdjęciami oferowanych urządzeń, na których znajdują się wymiary urządzeń, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów - zgodnie z rozdziałem VI.III SIWZ. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części 1 zamówienia. 2. Ustala się wadium dla: Dotyczy części 1 zamówienia: w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Dotyczy części 2 zamówienia: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Dotyczy części 1 zamówienia: 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział Gorzów Śląski, ul. Rynek 10, 46-310 Gorzów Śląski - nr rachunku: 54 8909 1058 2005 0000 0013 0005, z adnotacją: wadium – „Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku OSP na klub dziecięcy oraz budową miejsc postojowych i placu zabaw – roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – część 1 zamówienia. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w ofercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 11. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy wszystkich części zamówienia: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ w przypadku części 1 zamówienia i/lub formularz oferty z zgodnie z treścią zał. nr 2 do SIWZ w przypadku części 2 zamówienia. 2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ w przypadku części 1 oraz części 2 zamówienia. 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ w przypadku części 1 zamówienia. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w przypadku części 1 oraz części 2 zamówienia. 5) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 9 do SIWZ w przypadku części 1 oraz części 2 zamówienia. 6) Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) – zgodnie z postanowieniami rozdziału III pkt.13 SIWZ – załącznik nr 10 do SIWZ w przypadku części 1 oraz części 2 zamówienia. 7) Dowód wniesienia wadium – zgodnie z postanowieniami rozdziału VIII SIWZ w przypadku części 1 zamówienia. Dotyczy wszystkich części zamówienia: 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach - (zał. nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ). 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - (zał. nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z treścią zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( UWAGA!!! Nie składać oświadczenia wraz z ofertą!!!)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach