Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Rynek 21 w Dobroszycach - postępowanie ponowione

Gmina Dobroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 56-410 Dobroszyce, ul. Rynek 16/5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3141167, 3141173 , fax. 071 3141276
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroszyce
    ul. Rynek 16/5 16/5
    56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3141167, 3141173, fax. 071 3141276
    REGON: 93193477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Rynek 21 w Dobroszycach - postępowanie ponowione
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednopiętrowego częściowo podpiwniczonego z poddaszem ze zmianą sposobu użytkowania części budynku - parteru na pomieszczenia administracyjno - biurowe w miejscowości Dobroszyce przy ul. Rynek 21 na działce nr 835/4. Na parterze należy wykonać pomieszczenia biurowe przeznaczone dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobroszycach, natomiast na piętrze - dwa mieszkania. Ponadto w zakresie robót budowlanych wchodzi przebudowa chodnika od strony północy budynku, który dostosować należy wysokością do wejść budynku. Ponadto należy ująć w wycenie i wykonać fizycznie roboty budowlane związane z wymianą (wyburzenie na czas rozbiórki dachu oraz odbudowa z nowego materiału) ściany szczytowej od podwórka na poddaszu. Obmiar ściany zawiera przedmiar robót budowlanych, nie zawiera jej natomiast dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres robót określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa autorstwa inż. Stanisława Jeżewskiego, która decyzją nr I-210/2010 z dnia 9 kwietnia 2010r. została zatwierdzona przez Starostę Oleśnickiego, a inwestycja uzyskała pozwolenie na budowę. Niniejsze postępowanie związane jest wyłonieniem wykonawcy kontynuującego roboty budowlane rozpoczęte na budynku. Załączona dokumentacja projektowa zawiera opis sprzed częściowo wykonanych robót budowlanych. Wykonane prace zostały zinwentaryzowane. Do SIWZ załączono pliki z inwentaryzacją wykonanych robót, zawierający przedmiar robót wykonanych - pozycje wyzerowane oznaczają brak wykonanych prac. W plikach z przedmiarem robót budowlanych ujęto już wykonane prace związane z przedmiotowym projektem. Zamawiający nie wyrazi zgody na cesję wierzytelności przyszłej wynikającej z zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu wpłaconym na konto: Gminy Dobroszyce w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy O/Dobroszyce Nr 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001 b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 2 (księgowość) Urzędu Gminy Dobroszyce, 56-410 Dobroszyce ul. Rynek 16 w terminie do 14.08.2012r., godz.10.00. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 9. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. pkt. 8., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach