Przetargi.pl
Budynek biurowo - socjalny realizowany w ramach zadania:Budowa zaplecza socjalnego

Związek Gmin Karkonoskich ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Robotnicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7182415, 7183323 , fax. 75 7131089
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Karkonoskich
    ul. Robotnicza 6 6
    58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7182415, 7183323, fax. 75 7131089
    REGON: 23003209970000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk-karkonosze.pl/bip/; http://www.kcgo.karkonosze.eu/przetargi.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budynek biurowo - socjalny realizowany w ramach zadania:Budowa zaplecza socjalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku zaplecza socjalnego na terenie Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach -Kostrzycy zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 262/10 z dnia 17-06-2010 roku i zgodnie z projektem zamiennym (załącznik 1 do SIWZ ) W planowanym do realizacji obiekcie zostaną wyodrębnione pomieszczenia takie jak: Szatnia czysta Szatnia brudna Węzeł sanitarny dla pracowników Umywalnia dla pracowników Suszarnia dla mokrej odzieży Biuro dyspozytora Węzeł sanitarny dla pracowników biura dyspozytora Komunikacja wewnętrzna Pomieszczenie techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwana w dalszej części Instrukcji SIWZ i załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 12.1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100), 12.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 12.2.1. Pieniądzu. 12.2.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 12.2.3. Gwarancjach bankowych. 12.2.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych. 12.2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 12.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 12.3.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 12.3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 12.3.3. kwotę gwarancji, 12.3.4. termin ważności gwarancji, 12.3.5. w przypadku Konsorcjum w treści dokumentu należy zaznaczyć zapis, że dotyczy ona Konsorcjum, 12.3.6. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni Zamawiającemu, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.4. Postanowienia określone w pkt. 12.3. stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt. od 12.2.2. i 12.2.5. 12.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 50 1500 1429 1214 2004 9506 0000 w Banku Zachodnim WBK S.A. 6 Oddział w Jeleniej Górze. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium: Budowa zaplecza socjalnego 12.6.Wadium wnoszone w innej niż pieniężna formie Wykonawca składa w siedzibie Zamawiającego Związek Gmin Karkonoskich Pałac Bukowiec ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice. 12.7.Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. 12.8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 12.9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 12.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 12.10.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 12.10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.10.3. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni Zamawiającemu, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie lub 12.10.4.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgk-karkonosze.pl/bip/, http://www.kcgo.karkonosze.eu/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach