Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania 2 lokali usługowych na 4 mieszkania wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w budynku socjalnym przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12
    55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania 2 lokali usługowych na 4 mieszkania wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w budynku socjalnym przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ze zmianą użytkowania 2 lokali usługowych na 4 mieszkania wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w budynku socjalnym w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20, gmina Siechnice”. Teren robót objętych przedmiotem zamówienia znajduje się na działce nr 1117/4, obręb ewidencyjny Świętej Katarzyny należąca do Gminy Siechnice. Celem przebudowy jest polepszenie sytuacji mieszkaniowej Gminy Siechnice. Przebudowa ze zmianą użytkowania zostanie wykonana na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego. Stan istniejący: budynek, w którym planuje się przeprowadzenie prac budowlanych jest obiektem 3- kondygnacyjnym , niepodpiwniczonym wzniesionym w technologii murowano- żelbetowej. Cały obiekt składa się z dwóch części połączonych wewnętrzną galerią, na 2-giej i 3-ciej kond. Na parterze wejścia do mieszkań, pomieszczeń technicznych oraz 2 lokali usługowych z wewnętrznego dziedzińca z poziomu 0,00 cm. Zakres robót obejmuje w szczególności następujące zadania: a)- roboty demontażowe i wyburzenia- wykonanie robót przygotowawczych w tym rozbiórka istniejącej nawierzchni z utylizacją – koszty utylizacji, wskazanie miejsca i odległości wywozu materiałów z rozbiórki spoczywają na Wykonawcy; b)- wykonanie fragmentów ścian działowych - projektuje się ścianki działowe murowane z betonu komórkowego 500/2,5 MPa o gr 12 cm; c)- Izolacje przeciwwilgociowe - izolacja pozioma podłogi na gruncie z folii PE x 2. Izolacja posadzki w łazience pod płytką ceramiczną – folia w płynie – wykonanie wg technologii producenta. Podobnie izolować ściany do wys. 2 m na szer. kabiny + 0,5 m poza kabiną; d)- Izolacje termiczne – wg dokumentacji projektowej; e) - posadzki i podłoża - przedpokój, kuchnie, łazienki – płytki ceramiczne antypoślizgowe na kleju klasa ścieralności PEI 5, lub gres, cokoliki o wysokości 6÷8 cm. Rodzaj płytek, kolorystyka – do uzgodnienia z Inwestorem/Użytkownikiem, fuga – ciemno szara; f)- roboty tynkarskie - wg dokumentacji projektowej, g)- roboty okładzinowe-ścienne - Łazienki – płytki ceramiczne na kleju do wys. 2 m; Kuchnie – nad szafkami od wys. 80 cm nad posadzką – do wys.120cm; Kolorystyka – do uzgodnienia z Inwestorem; k)- wymiana stolarki drzwiowej - wg dokumentacji projektowej; l)- roboty malarskie wg projektu wykonawczego; m)- rolety zewnętrzne - we wszystkich oknach rolety zewnętrzne zabezpieczające wykonane w całości z aluminium. Rolety należy montować na licu ściany zewnętrznej bez wycinania warstwy ocieplenia elewacji (styropian 10 cm) Kolor – biały. Rolety sterowane są silnikiem elektr. umieszczonym w rurze nawojowej. Sterowane przyciskami umieszczonymi przy włącznikach oświetlenia w pomieszczeniach; n)- wodno-kanalizacyjną – wg opisu – inst. Sanitarne; o)- elektryczną – wg opisu – inst. Elektryczne; p)- centralnego ogrzewania – wg opisu – inst. Sanitarne; r)- zasilanie placu budowy w wodę i energię wg własnych kalkulacji; s) - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną – zgodnie z procedurą WK - w wersji papierowej i elektronicznej PDF (2 egz. wersji elektronicznej na płycie CD/DVD); t) - uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1 A Opis przedmiotu zamówienia i DOKUMENTACJA projektowa „Przebudowa ze zmianą użytkowania 2 lokali usługowych na 4 mieszkania w budynku socjalnym w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20 Gmina Siechnice autorstwa Ewy Lisik - PRACOWNIA PROJEKTOWA EWA LISIK siedzibą w ul. Rodziewiczówny 3/6 , 54-607 Wrocław, załączona do SIWZ.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 4500000-7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika budowy koniecznego do realizacji zamówienia jak również jego codzienną obecność podczas wykonywania robót. 3.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:1)Wszyscy pracownicy fizyczni, którzy będą pracowali przy przedmiotowej inwestycji, 2)monter instalacji wod-kan, 3)monter instalacji elektrycznych z uprawnieniami,4)murarz, płytkarz. Każdorazowo na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca we wskazanym terminie zobowiązuje się do złożenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnianiu na umowę o pracę pracownika/ów świadczącego/ych wymienione w ofercie prace.Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy, którego ofertę najwyżej ocenił, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień ich złożenia.Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy – sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace opisane w przedmiotowym postępowaniu.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis „lub równoważne”. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacja i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Termin zalecanej wizji w terenie w dniu 14.12.2016 r. w godzinach od 10:00 do 11:00 – zebranie wykonawców o godzinie 10:00 w miejscu: przed wejściem do budynku przy ul. Bukowej 20, Święta Katarzyna, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: 1)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.);2)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót do czasu odbioru końcowego.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach