Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 440 901 , fax. 756 440 925
- Data zamieszczenia: 2018-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Dolne Młyny 23
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 440 901, fax. 756 440 925 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa zaplecza przy ul. Kościelnej 4/5, 6, 7, 8 do Chopina 7 w Bolesławcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa zaplecza przy ul. Kościelnej 4/5, 6, 7, 8 do Chopina 7, (działki nr 307/10 oraz 318 obr. 9 w Bolesławcu) obejmująca wykonanie zagospodarowania terenu obejmująca rozbiórkę istniejącego zagospodarowania (starych nawierzchni), wykonaniu typowej podatnej konstrukcji jezdni, chodników oraz miejsc postojowych tj. podbudowy z kruszywa łamanego i nawierzchni z kostki betonowej typu starobruk, wykonaniu oświetlenia drogowego – dwie latarnie z wysięgnikami dwuramiennymi i oprawami typu LED (4 szt.). Odwodnienie – za pomocą 4 wpustów deszczowych włączonych do istniejących studni rewizyjnych. W ramach zamówienia wykonawca przeniesie obudowę na pojemniki do gromadzenia odpadów oraz zabuduje cztery pojemniki półpodziemne na odpady komunalne segregowane o pojemności 3 m3 każdy. 2. W ramach zamówienia wykonane zostaną między innymi: 2.1. roboty przygotowawcze (geodezyjne i rozbiórkowe), 2.2. roboty ziemne (drogowe), 2.3. układanie warstw konstrukcyjnych podbudowy, 2.4. wykonanie nawierzchni: a) jezdni z kostki betonowej szarej typu starobruk (700 m2), b) miejsc postojowych z betonowej szarej typu starobruk (187 m2), c) chodników z betonowej szarej typu starobruk (182 m2), d) utwardzenia z betonowej szarej typu starobruk (187 m2) 2.5. wykonanie linii kablowej (łączna długość 54 m) oświetleniowej w obrębie zaplecza wraz z uziemieniem, montaż 2 szt. słupów oświetleniowych stylizowanych aluminiowych czarnych o wysokości 6,5 m z wysięgnikami dwuramiennymi, na fundamentach betonowych, 2.6. montaż opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED o mocy 36W każda – 4 szt., 2.7. badania elektryczne wykonanego oświetlenia drogowego, 2.8. zabudowa 4 wpustów deszczowych z betonowych elementów prefabrykowanych DN500 z osadnikami o głębokości 0,8 m 2.9. roboty towarzyszące (regulacja studni kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, studzienek dla kratek wpustów deszczowych), 2.10. przestawienie obudowy śmietnikowej, 2.11. zabudowa 4 szt. pojemników półpodziemnych na odpady segregowane o pojemności 3 m3 każdy, 2.12. wycinka dwóch drzew (akacja i śliwa) oraz posadzenie dwóch nowych drzew po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, 2.13. trawniki – wykonanie siewem na gruncie (315 m2), 2.14. oznakowanie pionowe i poziome – znaki drogowe wg stałej organizacji ruchu, 2.15. uporządkowanie terenu budowy, 2.16. geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 3. Dokładny zakres robót określa dokumentacja projektowa i STWiORB. Uwaga: załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie może stanowić podstawy roszczeń o zmianę wysokości wynagrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP 41 1020 2137 0000 9102 0074 6313 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż są wpisani do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10