Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale ogłasza przetarg
- Adres: 97-215 Inowłódz, Spała, ul. Mościckiego 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 724-23-46
- Data zamieszczenia: 2009-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
Spała, ul. Mościckiego 6 6
97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
tel. 044 724-23-46
REGON: 00032790700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spala.cos.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przebudowa zaplecza pływalni i zaplecza hali sportowej obejmująca przebudowę pomieszczeń sanitarnych w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Spale - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlano - instalacyjnych dla zadania pod nazwą: Przebudowa zaplecza pływalni i zaplecza hali sportowej obejmująca przebudowę pomieszczeń sanitarnych, szatni i natrysków. Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe, nowe roboty ogólnobudowlane, instalacji wod-kan, co i wentylacji oraz w zakresie instalacji elektrycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. W okresie ostatnich 5 lat -lub od początku działalności jeśli jest krótszy- wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegające na realizacji wielobranżowych robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 500 tys zł każda. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), tj: - Jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - Jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - Jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. 4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej -odpowiedzialność kontraktowa-w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł aktualne na dzień złożenia oferty. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w sprawie spełnienia przez wykonawcę warunków określonych art.22. ust.1 ustawy (załącznik 3 do siwz) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego: - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik 4 do siwz) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły odbioru) 5. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (załącznik 5 do siwz) 6. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 7. informacja banku lub SKOK, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. polisa ubezpieczeniowa OC -odpowiedzialność kontraktowa- w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spala.cos.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja parteru segmentu w Szkole Podstawowej nr 9 w Kutnie na przedszkole
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa budynku Przedszkola nr 1 w Skierniewicach przy ul. Batorego 61/63
Dodano: 2016-05-05 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa budynku Przedszkola nr 1 w Skierniewicach przy ul. Batorego 61/63
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie robót budowlanych: Remont budynku i ogrodzenia oraz przebudowa pomieszczeń w LO im. B. Prusa w Skierniewicach
Dodano: 2016-02-05 - Wykonanie robót budowlanych: Remont łazienek na I piętrze w budynku Ratusza w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa siedziby Urzędu Miasta
Dodano: 2016-01-22 - Wykonanie robót budowlanych: Remont łazienek na I piętrze w budynku Ratusza w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa siedziby Urzędu Miasta.
Dodano: 2015-11-18 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB KLINIKI NEUROLOGII ORAZ POZ, numer sprawy: 747/PN/ZP/RB/2015
Dodano: 2015-10-28 - Prace budowlane i instalacyjne w budynku przy ul. Skowieszyńskiej w Puławach
Dodano: 2015-09-22 - Budowa siedziby Urzędu Miasta
Dodano: 2015-07-16 - Roboty budowlane związane z elewacją i przebudową wejścia głównego w budynku Szpitala Ginekologiczno - Położniczego spółka z o.o. w Łodzi
Dodano: 2015-07-10