Przetargi.pl
przebudowa zaplecza pływalni i zaplecza hali sportowej obejmująca przebudowę pomieszczeń sanitarnych w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Spale

Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, Spała, ul. Mościckiego 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 724-23-46
  • Data zamieszczenia: 2009-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
    Spała, ul. Mościckiego 6 6
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. 044 724-23-46
    REGON: 00032790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spala.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa zaplecza pływalni i zaplecza hali sportowej obejmująca przebudowę pomieszczeń sanitarnych w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Spale
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlano - instalacyjnych dla zadania pod nazwą: Przebudowa zaplecza pływalni i zaplecza hali sportowej obejmująca przebudowę pomieszczeń sanitarnych, szatni i natrysków. Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe, nowe roboty ogólnobudowlane, instalacji wod-kan, co i wentylacji oraz w zakresie instalacji elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. W okresie ostatnich 5 lat -lub od początku działalności jeśli jest krótszy- wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegające na realizacji wielobranżowych robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 500 tys zł każda. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), tj: - Jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - Jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - Jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. 4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej -odpowiedzialność kontraktowa-w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł aktualne na dzień złożenia oferty. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w sprawie spełnienia przez wykonawcę warunków określonych art.22. ust.1 ustawy (załącznik 3 do siwz) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego: - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik 4 do siwz) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły odbioru) 5. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (załącznik 5 do siwz) 6. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 7. informacja banku lub SKOK, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. polisa ubezpieczeniowa OC -odpowiedzialność kontraktowa- w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spala.cos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach