Przetargi.pl
Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej (III klasy) na obszarze gmin: Białaczów, Opoczno, Paradyż, Żarnów, Poświętne, m. Opoczno powiatu opoczyńskiego w celu przejścia na układ współrzędnych 2000

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361500 , fax. 044 7361500
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
    ul. Kwiatowa 1a 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361500, fax. 044 7361500
    REGON: 59064843900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej (III klasy) na obszarze gmin: Białaczów, Opoczno, Paradyż, Żarnów, Poświętne, m. Opoczno powiatu opoczyńskiego w celu przejścia na układ współrzędnych 2000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zamówienie o wartości poniżej 206 000 euro 1. Opis przedmiotu zamówienia Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia Modernizacja szczegółowej osnowy III klasy i osnowy pomiarowej( punkty dla których istnieją opisy topograficzne) część I gmina Białaczów i gmina Opoczno- orientacyjna ilość punktów 998 część II gmina Paradyż i gmina Żarnów- orientacyjna ilość punktów 1023 część III Gmina Poświętne i m. Opoczno- orientacyjna ilość punktów 1379 Zakres prac w etapach dla części I, II i III Etap I - analiza i ocena istniejących materiałów - inwentaryzacja istniejących punktów - sporządzenie projektu technicznego Etap II - stabilizacja punktów - wykonanie opisów topograficznych - pomiar i wyrównanie sieci w układach 2000 i 1965 - wyznaczenie wysokości punktów -aktualizacja Banku Osnów - skompletowanie operatów technicznych Warunki techniczne w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki: 1.1 Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia z zakresu trzeciego geodezyjne pomiary podstawowe. 1.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.1 1.3 Wykonawca wykonał minimum jedną pracę geodezyjną o podobnym asortymencie robót geodezyjnych tzn. zakładanie lub modernizacja osnów geodezyjnych I, II, III klasy na obszarze co najmniej jednej gminy o powierzchni około 12 tysięcy hektarów ( należy dołączyć wykaz robót potwierdzony przez PODG i K) - doświadczenie zawodowe. 1.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.3 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. 3. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio. 4. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale V specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia z zakresu trzeciego geodezyjne pomiary podstawowe. Do oferty należy załączyć kopię w/w uprawnień 1.4 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym asortymencie robót geodezyjnych tzn. zakładanie lub modernizacja osnów geodezyjnych I, II, III klasy na obszarze co najmniej jednej gminy o powierzchni około 12 tysięcy hektarów ( należy dołączyć wykaz robót potwierdzony przez PODG i K), z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz dat wykonania i odbiorców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie (min. 1 wykonana praca geodezyjna) - wg załącznika nr 3 do SIWZ. doświadczenie zawodowe 1.5 Harmonogram prac wraz z technologią pomiaru ( GPS - pomiar klasyczny). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wymienione w pkt. 1.1, 1.2, winno być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1.3, 1,4, 1.5, winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Specyfikacja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2. powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.2. Dokument, o których mowa w punkcie 3.1. w podpunktach a) i b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których punkcie 3.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 3.2. stosuje się odpowiednio. 4. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej stronie dokumentu kilkustronicowego). 4.1. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną