Przetargi.pl
„Przebudowa zaplecza kuchennego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi"

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91
  • Data zamieszczenia: 2023-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa zaplecza kuchennego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (w tym przebudowa) zaplecza kuchennego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi, gmina Michałowice.2. Budynek podlegający modernizacji zlokalizowany jest na dz. ew. nr 543/1 obręb 0001 Granica, przy ul. Głównej 96, 05-806 Nowa Wieś.3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w zakresie:1) wykonania nowego układu pomieszczeń zaplecza kuchennego z wydzieleniem części socjalnej dla zatrudnionego personelu, 2) wydzielenia części magazynowej artykułów suchych, 3) wydzielenia pomieszczenia komory chłodniczej i mroźniczej,4) wydzielenia pomieszczenia obróbki wstępnej warzyw z aneksem dezynfekcji jaj,5) wydzielenia miejsca dla bieżących dostaw produktów,6) wydzielenia aneksu mycia wózków kelnerskich,7) wydzielenia pomieszczenia zmywalni połączonej z kuchnią i wydawalnią poprzez szafę przelotową,8) wykonania nowej stolarki drzwiowej i okiennej,9) wyposażenia technologicznego kuchni,10) powiększenia pomieszczenia stołówki w celu możliwości rozlokowania większej ilości stolików oraz obsługi większej ilości uczniów w jednym czasie,11) wykonania otworów w ścianach nośnych (przebudowa elementów konstrukcyjnych budynku),12) rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej w zapleczu kuchni,13) przystosowania istniejącego układu pomiarowo-rozliczeniowego do zwiększonego przydziału mocy, na podstawie warunków przyłączenia nr 22-G1/WP/04875 z dnia 13.06.2022 r.,14) przystosowania zewnętrznej i wewnętrznej instalacji elektrycznej do zwiększonego poboru mocy,15) wykonania instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej,16) wykonania nowych pionów i poziomów instalacji sanitarnych wraz z podejściami odpływowymi,17) wykonania ciągów kanalizacji bytowej odprowadzającej ścieki bytowe do istniejącej kanalizacji sanitarnej,18) wykonania ciągu KT odprowadzającego ścieki technologiczne z kuchni i zmywalni do zaprojektowanego separatora tłuszczu i istniejącej ks na zewnątrz budynku.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zarówno wyposażenie technologiczne kuchni jak również wyposażenie meblowe. 5. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje:1) demontaż stolarki drzwiowej,2) demontaż stolarki okiennej,3) skucie istniejących płytek ceramicznych ściennych,4) fragmentaryczne skucie podłogi na gruncie w stołówce w celu wylania stóp fundamentowych poniżej poziomu posadowienia istniejących ścian fundamentowych dla projektowanych słupów żelbetowych,5) wykonanie wycięć pionowych w ścianach nośnych dla projektowanych słupów żelbetowych w stołówce,6) przebicia w ścianach nośnych po uprzednim obsadzeniu projektowanych belek nadprożowych,7) likwidacji istniejących instalacji elektrycznych i sanitarnych w wyznaczonym zakresie zawartym w dokumentacji projektowej,8) skucie istniejących płytek gresowych, wylewek betonowych oraz obniżenie poziomu gruntu pod warstwami podłogi w celu wyrównania poziomu, wykonania podłogi na gruncie w całej strefie zaplecza kuchennego na jednej rzędnej,9) rozebranie ścian działowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymwpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 500.000,00 zł,Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku należy złożyć dokumenty potwierdzające, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 500.000,00 zł.Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku należy złożyć dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:1) min 2 roboty polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej.UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowania osobami:Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego w odpowiedniej specjalności; min. 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym; min. 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym; min. 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym.Informacje dodatkowe:W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnień lub jest szerszy.Przez pojęcia „Budowa, przebudowa i remont” Zamawiający rozumie definicje wynikające z Art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj.:„Ilekroć w ustawie jest mowa o budowie - należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego,przebudowie – należy przez to rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznychremoncie – należy przez to rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.”Pojęcie "modernizacja" mieści się w zakresie pojęciowym "remontu", "przebudowy" albo "rozbudowy" – zgodnie ze stanowiskiem GUNB w sprawie pojęcia „modernizacja”.Przez pojęcie „budynek użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek zgodny z definicją wynikającą z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj.:„budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny”.Zamawiający nie uzna za wystarczające wykazanie się wykonaniem obiektów przemysłowych wielkogabarytowych typu hale stalowe, hale systemowe, hale przemysłowe, magazyny, garaże i myjnie samochodowe.5) dysponowania sprzętem:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach