Przetargi.pl
Przebudowa zaplecza Centrum Aktywizacji Społeczno-Gospodarczej na rzecz umożliwienia realizacji programów społecznych przez NGO.

Gmina Janikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 144 11 , fax. 52 35 13 519
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janikowo
    ul. Przemysłowa 6
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 144 11, fax. 52 35 13 519
    REGON: 09235076000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zaplecza Centrum Aktywizacji Społeczno-Gospodarczej na rzecz umożliwienia realizacji programów społecznych przez NGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa zaplecza Centrum Aktywizacji Społeczno-Gospodarczej na rzecz umożliwienia realizacji programów społecznych przez NGO w zakresie: 1.1.1 Zmiany sposobu użytkowania kontenerowych obiektów sportowych na Stadionie Miejskim w miejscowości Janikowo przy ul. Sportowej na działce nr 326/2 na Centrum Aktywizacji Społeczno-Gospodarczych wraz z przebudową i zmianą konstrukcji dachu. 1) BUDYNEK KONTENETOWY NR 1 Projekt obejmuje remont i przebudowę pomieszczeń budynku kontenerowego szatniowo-socjalnego wraz ze zmianą konstrukcji dachu. W celu dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano platformę pionową bez szybu dla transportu osób niepełnosprawnych. Wykaz prac remontowych w budynku kontenerowym: • demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznych, • rozebranie ścianek działowych, dachu i posadzek, • montaż stalowej konstrukcji dachu, • pokrycie dachu płytami PW gr. 120 mm z wykonaniem obróbek blacharskich i orynnowaniem, • montaż ścianek działowych z płyt PW gr. 60 mm, • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, • wykonanie płyt żelbetowych stropu i posadzek ceramicznych, • wykonanie ścian z płyt gipsowo-kartonowych, • docieplenie ścian zewnętrznych warstwą wełny mineralnej gr. 14 cm, • wykonanie rusztu stalowego i montaż płyt drzazgowo- cementowych, • docieplenie ścian piwnic warstwą styropianu gr. 10 cm, • wykonanie tynków strukturalnych na siatce z włókna szklanego z pomalowaniem farbą fasadową, • montaż instalacji sanitarnych i elektrycznych, • montaż windy dla osób niepełnosprawnych. Wykaz prac remontowych w budynku sanitarnym: • demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznych, • zerwanie posadzek, • zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych i wykucie nowych otworów, • wykonanie przesklepień dla nowych otworów, • montaż ścianek działowych gr. 12 cm, • wykonanie posadzek ceramicznych, • montaż stolarki drzwiowej, • montaż instalacji sanitarnych i elektrycznych. 2) BUDYNEK KONTENETOWY NR 2 Projekt obejmuje remont i przebudowę pomieszczeń budynku kontenerowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu. W celu dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano platformę pionową bez szybu dla transportu osób niepełnosprawnych. Wykaz prac remontowych • demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznych, • rozebranie ścianek działowych, dachu i posadzek, • montaż stalowej konstrukcji dachu, • pokrycie dachu płytami PW gr. 120 mm z wykonaniem obróbek blacharskich i orynnowaniem, • montaż ścianek działowych z płyt PW gr. 60 mm, • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, • wykonanie płyt żelbetowych stropu i posadzek ceramicznych, • wykonanie suchych tynków z płyt gipsowo-kartonowych, • docieplenie ścian zewnętrznych warstwą wełny mineralnej gr. 14 cm, • wykonanie rusztu stalowego i montaż płyt drzazgowo- cementowych, • docieplenie ścian piwnic warstwą styropianu gr. 10 cm, • wykonanie tynków strukturalnych na siatce z włókna szklanego z pomalowaniem farbą fasadową, • montaż instalacji sanitarnych i elektrycznych, • montaż windy dla osób niepełnosprawnych. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót ( element pomocniczy ) oraz specyfikacji technicznej, stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ – Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 8 , Przedmiar robót budowl. C.O. i wod-kan. – Załącznik nr 9, Przedmiar robót inst.elektr. – Załącznik nr 10, Specyfikacja techniczna – Załącznik nr 11. 1.3 Jeżeli w którymkolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 1.2) użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.4 Projekt realizowany w ramach RPO WK-P z e środków EFRR na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego- Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Tabela elementów scalonych – Załącznik nr 1a do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru. 4) Dokument o którym mowa w pkt. V3 ppkt.2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5) Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- Załącznik nr 7 6) Wzór umowy – Załącznik nr 6 parafowany przez Wykonawcę 7) Kosztorysy ofertowe (w dowolnej formie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach