Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy – kancelarie leśnictw Siemysłów i Starościn wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Marii Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 505 , fax. 774 190 506
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów
    Marii Skłodowskiej-Curie 14A
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 505, fax. 774 190 506
    REGON: 53055954700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.namyslow.katowice.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy – kancelarie leśnictw Siemysłów i Starościn wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa z rozbudową budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy – kancelarie leśnictw Siemysłów i Starościn wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu”. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został określony w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia. Miejsce inwestycji znajduje się na działce nr 314/3 w obrębie ewidencyjnym Siemysłów, jednostce ewidencyjnej Domaszowice. 1.1. Istniejący stan zagospodarowania działki. Budynek objęty przebudową z rozbudową zlokalizowany jest w Siemysłowie nr 73, gmina Domaszowice, na działce nr 314/3. Teren działki ogrodzony jest wzdłuż północnej, południowej i wschodniej granicy działki. Na jej terenie usytuowany jest słup energetyczny i napowietrzna linia energetyczna niskiego napięcia. Działka posiada dostęp do drogi publicznej i niezbędnych przyłączy mediów. 1.2. Projektowane zagospodarowanie działki. Planowana jest kompleksowa przebudowa z rozbudową istniejącego budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy, w którym wydzielone zostaną dwa pomieszczenia przeznaczone na kancelarie leśnictw, wiatrołap, korytarz pełniący także funkcję poczekalni oraz zespół pomieszczeń stanowiących zaplecze higieniczno-sanitarne i socjalne dla pracowników kancelarii. W ramach zagospodarowania terenu wokół budynku projektowane są ponadto: ─ rozbiórka dwóch betonowych śmietników; ─ rozbiórka betonowego utwardzenia placu; ─ niwelacja i wyrównanie terenu: założenie trawnika oraz wykonanie nowego utwardzenia z kostki betonowej (wewnętrzna komunikacja i miejsca parkingowe); ─ wymiana istniejącego ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką. 1.3. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI ZABUDOWY: ─ powierzchnia działki nr 314/3 – 948 m2; ─ powierzchnia zabudowy budynku biurowego – 141,87 m2; ─ powierzchnia utwardzona ( w tym 5,96 m2 zadaszonego tarasu) – 150,33 m2; ─ powierzchnia biologicznie czynna – trawnik – 661,76 m2. 1.4. Budynek socjalno-gospodarczy – stan aktualny. Budynek 1. kondygnacyjny, niepodpiwniczony, wybudowany w roku 1988, jako budynek dla brygady konnej, w latach późniejszych wynajmowany na sklep wiejski. Powierzchnia użytkowa: 89,97 m2, powierzchnia zabudowy 117,71 m2, kubatura 573 m3. Pierwotnie w budynku znajdowały się takie pomieszczenia jak: stajnia (stanowiska dla 2. koni), paszarnia, korytarze, kotłownia, węzeł sanitarny, pokój śniadań z szatnią, stodółka, hydrofornia. Budynek zasilany w energię elektryczną linią kablową biegnącą z wielorodzinnego budynku mieszkalnego, dawniej własności nadleśnictwa. Woda ze studni głębinowej. Ścieki odprowadzane do zbiornika szczelnego (szamba). 1.5. Przeznaczenie i program użytkowy budynku po przebudowie. Obiekt ten przeznaczony jest do wykonywania czynności kancelaryjno-administracyjnych i przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach prowadzonej gospodarki leśnej. Budynek będzie wyposażony w 2 pomieszczenia przeznaczone do pracy biurowej, pomieszczenia socjalne, sanitarne, gospodarcze oraz korytarz pełniący również funkcję poczekalni. Projektowane pomieszczenia są przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Obiekt stanowi miejsce pracy 2-4 pracowników administracyjnych. 1.6. Charakterystyczne parametry techniczne budynku. ─ długość: 14,80 m, ─ szerokość: 13,98 m, ─ wysokość: 7,31 m, ─ powierzchnia zabudowy: 141,87 m2, ─ powierzchnia użytkowa: 99,58 m2, ─ kubatura: 654 m3, ─ liczba kondygnacji: 1. 1.7. Zestawienie powierzchni użytkowej budynku. 1) Wiatrołap – 6,45 m2, 2) Poczekalnia – 13,48 m2, 3) Kancelaria 1 – 26,55 m2, 4) Kancelaria 2 – 27,56 m2, 5) WC dla niepełnosprawnych – 4,14 m2, 6) Pomieszczenie socjalne – 7,20 m2, 7) Łazienka – 6,57 m2, 8) Pomieszczenie gosp. 1 – 3,82 m2, 9) Pomieszczenie gosp. 2 – 3,81 m2 Razem: 99,58 m2 1.8. Instalacje. W projektowanym budynku przewiduje się instalacje: wodną, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz elektryczną. Poza przedmiotem niniejszego postępowania znalazły się instalacje: wentylacyjna i klimatyzacyjna, których nie należy wyceniać. Poza przetargiem jest również bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe wraz z łączącym go z budynkiem przykanalikiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Santander Bank Polska SA Oddział w Namysłowie nr rachunku: 04 1090 2196 0000 0001 0500 8229 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu, pn.: ,,Przebudowa z rozbudową budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy – kancelarie leśnictw Siemysłów i Starościn wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: do dnia 19.08.2019 r. do godziny 10:00 zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 6.3 kwotę gwarancji/poręczenia, 6.4 zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 7.1 jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7.2 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gdy było wymagane), c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. 3. Kosztorysy ofertowe. Zamawiający żąda przedstawienia kosztorysów szczegółowych. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 700 ze zmianami ), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach