Przetargi.pl
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Ośrodka Zdrowia na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją

Urząd Gminy Laskowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-602 Laskowa, Laskowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 333-30-76 , fax. 018 333-30-76
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Laskowa
    Laskowa 643
    34-602 Laskowa, woj. małopolskie
    tel. 018 333-30-76, fax. 018 333-30-76
    REGON: 54039200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laskowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Ośrodka Zdrowia na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Laskowej na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 16/2018 z dnia 9 stycznia 2018, wraz z robotami budowlanymi polegającymi na: 1. Wykonanie otworu w stropie nad przyziemiem o wymiarach dostosowanych do wymiarów zewnętrznych podnośnika, 2. Budowa płyty pod podnośnik (posadzki zbrojonej), 3. Zakup i montaż urządzenia platformowego (podnośnika) dla osób niepełnosprawnych wraz z podłączeniem i odbiorem UDT – zamówienie obejmuje wszelkie prace związane z transportem, rozładunkiem, montażem urządzeń, przygotowaniem dokumentacji technicznej i uczestnictwem w odbiorze rejestracyjnym przez Urząd Dozoru Technicznego, koszt rejestracji w UDT, włączenie windy do eksploatacji. 3.1. Charakterystyka urządzenia platformowego (windy): a) typ – platforma z napędem śrubowym (urządzenie platformowe) b) udźwig Q=320 kg (4 osoby), 2 przystanki, 2 dojścia, c) prędkość jazdy – od 0,10 m/s do 0,14 m/s, d) wysokość podnoszenia – do 3,50 m, e) sterowanie – przyciskowe, f) wymiary platformy 1100x1400 (mm), g) drzwi przystankowe uchylne o wym. SxH=900x2000 (mm), półautomatyczne, przeszklone, h) wymagane podszybie dla dźwigu: głębokość 140 mm, i) konstrukcja dźwigu malowana proszkowo, przystosowana do montażu wewnątrz budynku, j) obudowa wykonana z blach malowanych typ „profil optyczny”, standardowo RAL 9006, k) 3 ściany konstrukcji częściowo przeszklone szkłem bezpiecznym, l) wymiary zewnętrzne konstrukcji dźwigu 1600x1540 mm, ł) opuszczanie awaryjne ręczne, przycisk do sygnalizatora alarmowego 3.2. Wykonawca udzieli na wykonaną dostawę windy nie mniej niż 24 miesięczną gwarancję. 3.3. Zamawiający określa następujące warunki serwisu w okresie gwarancyjnym: a) podjęcie naprawy w ciągu 6 godzin od powiadomienia o zaistnieniu usterki, b) usunięcie usterki w ciągu 1-14 dni od momentu podjęcia naprawy, w zależności od rodzaju i zakresu usterki. Wydłużenie terminu usunięcia usterki może dotyczyć przypadków związanych z wydłużonym czasem oczekiwania na dostawę niezbędnych części. 4. Poszerzenie drzwi ewakuacyjnych przy istniejącej klatce schodowej do szerokości światła wyjścia minimum 120 cm jak dla budynku usługowego ZLIII, 5. Przebudowa dwóch pomieszczeń na przyziemiu (gabinetu lekarskiego i holu/poczekalni) w miejscu planowanego montażu podnośnika dla osób niepełnosprawnych, 6. Budowa na poddaszu ścianek działowych wydzielających gabinety w przestrzeni poddasza, 7. Rozbudowa instalacji elektrycznej na poziomie poddasza, 8. Budowa instalacji wod-kan na poziomie poddasza, 9. Rozbudowa istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, montaż brakujących grzejników c.o. na poziomie poddasza, 10. Budowa czterech miejsc postojowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym dokumencie wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego lub przesłać wraz z ofertą pocztą/kurierem itp. Dokument ten powinien być dołączony do oferty jako odrębny dokument. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Limanowa o/Laskowa 11 88040000 0010 0100 0068 0004 z dopiskiem: „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego strychu użytkowego w nowej części Ośrodka Zdrowia na gabinety usług medycznych związanych z rehabilitacją” Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale 7 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach