Przetargi.pl
Miejska Przychodnia Rejonowa w Starym Sączu – rozbudowa parkingu i garaży

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miejska Przychodnia Rejonowa w Starym Sączu – rozbudowa parkingu i garaży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych na działce nr 1983 w Starym Sączu obejmujących przebudowę i rozbudowę budynku kotłowni o pomieszczenia garażowe (2 stanowiska dla karetek) przy istniejącej Przychodni Rejonowej w Starym Sączu wraz z urządzeniami i infrastrukturą, w tym kanalizację deszczową z urządzeniami podczyszczającymi, komunikację wewnętrzną z miejscami postojowymi oraz instalację oświetlenia zewnętrznego powierzchni utwardzonych – zgodnie z załączoną dokumentację techniczną i STWiORB oraz na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie również do wykonania wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych objęty zamówieniem określa dokumentacja techniczna (Załącznik nr 8 do SIWZ), w szczególności projekt budowlany opracowany przez Biuro Projektów „ARCHIT” Bartłomiej Jankowicz z siedzibą w Chełmcu, zatwierdzony wydaną przez Starostę Nowosądeckiego Decyzją Nr 1806/2018, znak: BUD.6740.1738.2018 z dnia 17.09.2018 r. o pozwoleniu na budowę. 3. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictw niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym uprawniającego do występowania w jego imieniu przed organami administracji oraz wszelkimi podmiotami w celu wykonania przedmiotu umowy. 4. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane jedynie przykładowo i mogą być zastąpione przez inne urządzenia i materiały o równoważnych parametrach wynikających z dokumentacji techniczno-budowlanej przedmiotu zamówienia. 5. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia – minimum 60 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Z uwagi na konieczność zapewnienia pracy Przychodni, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlano – montażowych w taki sposób, aby możliwe było bezpieczne użytkowanie obiektu. Mając na uwadze charakter wykonywanej przez Użytkownika budynku pracy, Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać z Użytkownikiem terminy realizacji robót mogących zakłócać funkcjonowanie obiektu w szczególności robót powodujących nadmierny hałas i zapylenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach