Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 61-704 Poznań, Noskowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 582 091 , fax. 618 525 954
- Data zamieszczenia: 2021-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Noskowskiego 12/14
61-704 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 582 091, fax. 618 525 954
REGON: 84932700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichb.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Polskiej Akademii Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk” – etap II: Wykonanie przedmiotu zamówienia w trybie zaprojektuj i wybuduj obejmujące wykonanie prac projektowych i robót budowlanych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia etapu II inwestycji w ramach realizacji projektu pod nazwą: „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk” jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj prac projektowych i robót budowlanych dla obiektu położonego przy ul. Wieniawskiego 21/23 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie zamiennego projektu budowlanego na podstawie zaktualizowanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego („PFU”) z grudnia 2019 r. oraz posiadanego projektu budowlanego, na który Zamawiający posiada aktualne, prawomocne Pozwolenie na budowę, b) Wykonanie projektu technologii laboratoriów wraz z opracowaniem struktury i metodologii procesu badawczego w uzgodnieniu z Zamawiającym, c) Wykonanie projektu wykonawczego i STWIORB, d) Uzyskanie zamiennego pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do Rejestru Zabytków przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, e) Uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii, ekspertyz, postanowień i odstępstw, innych aktów lub dokumentów niezbędnych do uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę oraz do pozwolenia na użytkowanie (w tym Wojewódzkiego Wielkopolskiego Inspektoratu Sanitarnego w Poznaniu i Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej), f) Uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę, g) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, h) Obsługa geodezyjna, i) Zagospodarowanie placu budowy oraz oznaczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, j) Zasilenie budowy w energię elektryczną i wodę. k) Wykonanie prac rozbiórkowych, budowlanych, remontowych, konserwatorskich, restauratorskich montażowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (między innymi wykonanie): - wymiany wszystkich stropów, - wzmocnienia fundamentów, - hydroizolacji fundamentów, - drenażu opaskowego wokół budynku, - nowych przyłączy wodno-kanalizacyjnych, c.o. oraz elektrycznego, - instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych z uwzględnieniem szczególnych wymogów obiektu zabytkowego oraz funkcji i wymogów poszczególnych pomieszczeń, - instalacji elektrycznej wewnętrznej, - przyłączenia zewnętrznego agregatu prądotwórczego przez zewnętrzną szafę sterująca do zasilania awaryjnego projektowanego budynku (agregat w posiadaniu Zamawiającego), - zespołu baterii UPS w budynku w celu zasilania awaryjnego budynku, - instalacji SSP, - instalacji gazowej (CO2, Azot, Tlen) do poszczególnych pomieszczeń laboratoryjnych, - instalacji wentylacji mechanicznej, wraz z odrębną instalacją do planowanych dygestoriów, - konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjne, wentylatory do dygestorium wraz z wyciszeniem i wyizolowaniem od pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, - odrestaurowania zabytkowych drzwi, okien, grzejników i innych elementów zgodnie z ustaleniami z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Poznaniu, - odrestaurowania zabytkowej elewacji budynku, - nowej przeszklonej windy w przeszklonym zewnętrznym szybkie windowym przy budynku od strony dziedzińca, - odrestaurowania i wymiany konstrukcji dachowej wraz z pokryciem, - izolacji termicznej dachu, - systemu kontroli dostępu, - systemu sieci informatycznej wraz z podłączeniem światłowodem do serwerowni w budynku przy ul. Wieniawskiego 17/19 należącego do Zamawiającego, - systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, - nowych ścianek działowych, szachtów instalacyjnych, - nowych tynków, posadzek (drewniane parkiety w biurach, płytki grysowe w laboratoriach), sufitów, - montażu nowych drzwi do pomieszczeń, - zagospodarowania terenu w chodniki, drogę, pas uporządkowanej zieleni wraz z nasadzeniami, - podziemnych pojemników na składowanie odpadów, - wykonania wszelkich prac wynikających z ustaleń poszczególnych służb (w tym Wojewódzkiego Wielkopolskiego Inspektoratu Sanitarnego w Poznaniu, Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej i Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu), - wykonania nasadzeń rekompensacyjnych zgodnie z Decyzją Prezydenta Miasta Poznania z dnia 25.11.2019 r. (obowiązek wykonania nasadzeń rekompensacyjnych w terminie do 30 listopada 2022 r. w postaci 7 drzew ozdobnych – buk pospolity Dawyck Gold lub grab pospolity Frans Fountaine o obwodzie pnia minimum 16-18 cm na wysokości 1 m, oraz powiadomienia urzędu do dnia 14 grudnia 2022 r. o wykonaniu nasadzeń), l) Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym, a także przeprowadzenie rozruchu i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do ich obsługi, m) Wykonanie dokumentacji powykonawczej do celów archiwalnych MKZ oraz Zamawiającego, n) Wykonywanie własnym staraniem i na własny koszt, przy udziale Zamawiającego, corocznych przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę Zamawiającemu, o) Inne prace, czynności i opłaty (w tym np. projekt organizacji placu budowy, projekt organizacji ruchu, uzyskanie pozwolenia zajęcia pasa ruchu itp.), wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonanie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz posiadanej dokumentacji dotyczącej Przedmiotu zamówienia zawarty w części IV SIWZ. Całkowity Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w pkt I.3 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja programu inwestycyjnego - I etap polegający na rozbiórce szklarni nr 3, zabezpieczeniu terenu wraz z odwodnieniem oraz na montażu bramy wjazdowej
Dodano: 2023-11-29 - Remont pomieszczeń w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Wolności 1 w Pniewach
Dodano: 2023-10-31 - Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński
Dodano: 2023-09-05 - Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński
Dodano: 2023-04-29 - Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie – etap I
Dodano: 2023-03-14 - "Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno - sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę".
Dodano: 2023-02-15 - Rozbiórka Dawnego Hotelu Pracowniczego zlokalizowanego przy ul. Dojazd 32 w Poznaniu oraz Dawnego Zespołu Poradni Specjalistycznych zlokalizowanego przy ul. Spornej 16 w Poznaniu
Dodano: 2022-11-09 - Rozbiórka Dawnego Hotelu Pracowniczego zlokalizowanego przy ul. Dojazd 32 w Poznaniu oraz Dawnego Zespołu Poradni Specjalistycznych zlokalizowanego przy ul. Spornej 16 w Poznaniu
Dodano: 2022-10-20 - ,, Rozbiórka istniejących budynków wraz z przebudową przyłączy energetycznych i wodociągowych przy ul. Nowy Świat 5"
Dodano: 2022-10-12 - Roboty budowlane - Wymiana dachu obiektu budowlanego – Warchlakarnia nr inwentarzowy 116-1-010
Dodano: 2022-09-20