Przetargi.pl
Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński

Powiat Kępiński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7828900 , fax. 0627828901
  • Data zamieszczenia: 2023-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kępiński
    Kościuszki 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7828900, fax. 0627828901
    REGON: 250854671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część / Zadanie Nr 1 Remont i modernizacja placówek Oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński: roboty ogólno-budowlane: Zespól Szkól Ponadpodstawowych Nr 1 w Kępnie ul. Sienkiewicza 26 zakres robót :Wymiana oświetlenia na sali gimnastycznejRemont klatki schodowej w budynku BMalowanie sali gimnastycznej ,Cyklinowanie i malowanie parkietu sali, balustrady na klatkach schodowychZakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnychModernizacja instalacji elektrycznejRemont łazienki damskiej w bloku C-II piętroPrzebudowa i modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowegoZakup plotera drukującego kolorowegoZespól Szkól Specjalnych w Słupi p/ Kępnem zakres robót:Wymiana stolarki okiennej na krytej pływalni Wykonanie drogi dojazdowej do placówki oraz drogi dojazdowej do krytej pływalniZadaszenie przed budynkiem przy podjeździe, Wykonanie ogrodzeniaWymiana szafek szatniowych na korytarzuZespól Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie zakres prac:Wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych wraz z okablowaniem Biblioteka(remont pomieszczenia) i wymiana regałów Biblioteka Malowanie łazienek- 8 pomieszczeńRemont Centrum Kształcenia Ustawicznego+ pomieszczenie ( kuchnia i sufity)Wymiana rynien na budynkach zespołu szkólBudowa niewymiarowego boiska wielofunkcyjnegoPoradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Kępnie zakres robót :Wymiana podłóg w 1 gabinecieZakup laptopa Zakup regałów do składnicy akt Wymiana mebli w gabinetach5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ: 1) Harmonogram wykonania prac w poszczególnych zadaniach( Załącznik nr 1a do SWZ) 2) Projekty budowlane (załącznik nr 9 do SWZ), 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SWZ) 4) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11 do SWZ), Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 8 do SWZ)Część/ Zadanie Nr 2 Remont i modernizacja placówek Oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński: Zespól Szkól Specjalnych w Słupi p/ Kępnem – Wykonanie fotowoltaiki zakres robót:Wykonanie Farmy fotowoltaicznej5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ: 1) Harmonogram wykonania prac w poszczególnych zadaniach( Załącznik nr 1a do SWZ) 2) Projekty budowlane (załącznik nr 9 do SWZ), 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SWZ) 4) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11 do SWZ), Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 8 do SWZ)Część /Zadanie Nr 3 Remont i modernizacja placówek Oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński Zespół Szkól Specjalnych w Słupi/ Kępnem – Wykonanie klimatyzacji i wentylacji zakres zadań:Wentylatory i klimatyzację na budynku basenowym od strony bloku mieszkalnego,Wymiana wentylacji wraz z centralą na krytej pływalniKlimatyzacja , w szczególności w salach dla uczniów lezących na II piętrze5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ: 1) Harmonogram wykonania prac w poszczególnych zadaniach( Załącznik nr 1a do SWZ) 2) Projekty budowlane (załącznik nr 9 do SWZ), 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SWZ) 4) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11 do SWZ), Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 8 do SWZ)Część/ Zadanie Nr 4 Remont i modernizacja placówek Oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński: Wykonanie windy w ZSP nr 2Wykonanie windy zewnętrznej w budynku Zespołu Szkól Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie 5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ: 1) Harmonogram wykonania prac w poszczególnych zadaniach( Załącznik nr 1a do SWZ) 2) Projekty budowlane (załącznik nr 9 do SWZ), 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SWZ) 4) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11 do SWZ), Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 8 do SWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zada wniesienia wadium:W przypadku składania ofert na cześć / zadanie Nr 1 zamówienia: 30.000,00 ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)W przypadku składania ofert na cześć / zadanie Nr 3 zamówienia: 10.000,00 ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)W przypadku składania ofert na cześć / zadanie Nr 4 zamówienia: 10.000,00 ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)W przypadku składania oferty na więcej niż jedna cześć/ zadanie wykonawca wnosi wadium stanowiące równowartość sumy wadium na dane części/ zadanie.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A.O/ Kępno nr rachunku 24 1020 2212 0000 5702 0372 5900. z dopiskiem „Wadium na „Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński cześć/zadanie Nr ……UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Kępiński, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno .7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprze-rwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniania warunki dotyczące:1) zdolności do występowaniu w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:W przypadku składania oferty na Część / Zadania Nr 1 zamówieniaWykonanie co najmniej od 1-2 robót budowlanych polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej lub innego budynku o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto – ( słownie złotych: dwa miliony 00/100 ), które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (Załącznik Nr 4 do SWZ)W przypadku składania oferty na Część / Zadania Nr 2 zamówieniaWykonanie co najmniej od 1-2 robót budowlanych polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie instalacji fotowoltaicznej w budynku użyteczności publicznej lub innego budynku o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto – ( słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100 ), które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (Załącznik Nr 4 do SWZ)W przypadku składania oferty na Część / Zadania Nr 3 zamówieniaWykonanie co najmniej od 1-2 robót budowlanych polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie robót klimatyza-cyjnych w budynku użyteczności publicznej lub innego budynku o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto – ( słownie złotych: trzysta tysiecy 00/100 ), które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (Załącznik Nr 4 do SWZ)W przypadku składania oferty na Część / Zadania Nr 4 zamówieniaWykonanie co najmniej od 1-2 robót budowlanych polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie : Przebudowy lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub innego budynku o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto – ( słow-nie złotych: pięćset tysięcy 00/100 ), które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (Załącznik Nr 4 do SWZ)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy musza spełnić łącznie.b) Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje przy realizacji niniejszego zamówienia osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia [które będą nadzorowały realizację zamówienia] uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawczym w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót określonych w niniejszej SWZ. Na tej podstawie Wykonawca przedstawi w wykazie osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji wymienionych poniżej:W przypadku składania oferty na Część / Zadania Nr 1 zamówieniakierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy/ kierownik robót budowlanych.W przypadku składania oferty na Część / Zadania Nr 2 zamówieniakierownik robót elektrycznych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotamiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy, kierownik robót zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych.W przypadku składania oferty na Część/Zadania Nr 3 zamówieniakierownik robót sanitarnych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyj-nej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy/ kierownik robót sanitarnych,.W przypadku składania oferty na Część / Zadania Nr 4 zamówieniakierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy/ kierownik robót budowlanych.kierownik robót sanitarnych – wymagania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyj-nej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy/ kierownik robót sanitarnych,.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik Nr 5do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach