Przetargi.pl
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku hotelu na obiekt biurowo-szkoleniowy Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 616 009 , fax. 343 616 538
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 616 009, fax. 343 616 538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku hotelu na obiekt biurowo-szkoleniowy Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku hotelu na obiekt biurowo-szkoleniowy znajdujący się na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie przy ul. Hallera 1, nr ewid. dz. 2/8, 2/15 obręb 224. Zakres robót obejmuje: - wykonanie na poziomie parteru nowego węzła sanitarnego, - przebudowa istniejącej pochylni znajdującej się przy wejściu (wykonanie za drzwiami spocznika oraz pochylni, pochylnia o spadku do 5%), - przebudowa schodów (1 bieg na parterze), - wykonanie ściany działowej przy węźle sanitarnym, - przebudowa i adaptacja pomieszczeń na I piętrze, - demontaż komina wraz z wykonaniem stalowego podciągu jako podwaliny głowicy komina znajdującej się ponad dachem (demontaż od stropu parteru do stropodachu), - wykonanie drzwi ppoż. prowadzących do istniejącego budynku WORD, - wykonanie nowej instalacji C.O. wraz z podpięciem jej pod istniejąca kotłownię w budynku WORD, - wykonanie nowej instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej wraz z podpięciem instalacji do istniejącej instalacji w budynku WORD, - wykonanie fragmentu zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla podłączenia nowego węzła sanitarnego, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych, - zamurowanie okna tak by przy ścianie oddzielenia pożarowego zachowany był warunek odległości 2m pomiędzy otworami okiennymi, - przebudowę i adaptację pomieszczeń na parterze. Zakres robót w zakresie branży elektrycznej obejmuje m.in.: - budowę instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia i dedykowanych oraz zasilania urządzeń sanitarnych, - budowę instalacji oświetlenia, - budowę instalacji niskoprądowych, - budowę tablic rozdzielczych, - budowę systemu nagłośnienia, - rozbudowę tablicy sterowania kotłowni gazowej, - budowę szafki wyłącznika głównego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ, w skład której wchodzą: 1) projekt budowlano-wykonawczy, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 3) przedmiar robót. UWAGA: Zakres robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania termomodernizacji budynku, opisanej w dokumentacji projektowej. Załączony do niniejszej specyfikacji przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty (przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny oferty). 2. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone w Rozdziale III SIWZ i Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Oddział Częstochowa, nr rachunku: 19 1050 1142 1000 0022 0497 9518, tytuł przelewu: „Wadium – przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku hotelu na obiekt biurowo-szkoleniowy, znak spr. WORD-NP/250/02/18”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć za pokwitowaniem w Kasie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie przy ul. Hallera 1, I piętro (pok. 14). 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) powinien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp oraz powinien obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ; powinien również określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem oferty: 1) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1) SIWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 4) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów, wymagane postanowieniami Rozdziału VII SIWZ – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 5) Zaleca się złożenie wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (potwierdzenie przelewu lub kserokopię gwarancji lub poręczenia). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do pisma „Informacja z otwarcia ofert”. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach